تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 تیر 1402 - 8:02
کد خبر : 133820

حسین کنعانی : اولویتم اولم تیم های عربی است سپس پرسپولیس

حسین کنعانی : اولویتم اولم تیم های عربی است سپس پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:من الان نمی‌توانم تصمیم بگیرم. من پیشنهاد از امارات و قطر و یکی دو تیم عربستانی دارم و تیم‌هایی هم از ترکیه، بلژیک و لیگ دو فرانسه هستند ولی اولویتم را بر روی قطر و امارات و عربستان گذاشتم و اگر به نتیجه نرسم، حتما به ایران می‌آیم و یک تصمیم خیلی خوب می‌گیرم.

حسین کنعانی : اولویتم اولم تیم های عربی است سپس پرسپولیس

حسین کنعانی و بازگشت به پرسپولیس: از فردا خبر ندارم!

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد محمدحسین کنعانی‌زادگان با الاهلی قطر به پایان رسید و این بازیکن در شرایطی برای سپری کردن تعطیلات خود راهی ایران شده که اخبار مختلفی پیرامون احتمال حضور او در پرسپولیس و همچنین دریافت پیشنهاداتی از سایر تیم‌ها، از جمله تراکتور، مطرح شده است.

این یکی از موضوعاتی بود که در گفت‌وگوی این مدافع ملی‌پوش سابق فوتبال ایران با آنتن مورد بحث قرار گرفت و او با تاکید بر اینکه تا پایان هفته تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت، درباره پیشنهاداتی که دریافت کرده است، توضیحاتی را ارائه داد. وی همچنین اشاره‌ای نیز به نحوه جدایی خود از پرسپولیس و تمایل هواداران این تیم به بازگشتش به جمع سرخپوشان داشت.

* اگر خارج از کشور نشود، یک تیم ایرانی خوب را انتخاب می‌کنم
کنعانی‌زادگان درباره تمایل یحیی گل‌محمدی به حضور او در پرسپولیس گفت: حقیقتا من هم در فضای مجاری دیدم که حرف‌های زیادی زده‌اند. من آدمی نیستم که چیزی را پنهان کنم و باشگاه‌های سپاهان، تراکتور، پرسپولیس و دو سه تیم دیگر صحبت‌هایی کرده‌اند که هم از لحاظ مالی خوب است و هم از لحاظ باشگاهی. من خیلی خوشحالم که عملکرد من طوری بوده که تیم‌ها به دنبال من آمده‌اند و دوست دارند من را جذب کنند. البته این به عملکرد سال قبل من در الاهلی برمی‌گردد و اگر خوب کار نمی‌کردم، این اتفاق رخ نمی‌داد. من به همه تیم‌ها، مربیان و مدیران احترام می‌گذارم و شاید خیلی‌ها زنگ زده باشند و من نتوانسته باشم جواب بدهم، چون آمده‌ام که بعد از فشار زیادی که در تیم ملی و لیگ داشتیم، چند روز در کنار خانواده استراحت کنم. انشالله اگر خدا بخواهد و خارج از کشور نشود، یک تیم خوب در ایران را انتخاب می‌کنم.

* من و شجاع چشم‌بسته یکدیگر را پیدا می‌کنیم
کنعانی که چندین سال در تیم ملی، پرسپولیس و الاهلی به عنوان زوج شجاع خلیل‌زاده به میدان رفته است، درباره انتقال او به تراکتور گفت: برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. من واقعا هر چه درباره شجاع بگویم، کم گفته‌ام. دوست داشتم اینجا بود و با هم صحبت می‌کردیم. شجاع کاملا من را می‌شناسد و ۵-۶ سال است که کنار هم بازی کرده‌ایم و چشم بسته همدیگر را پیدا می‌کنیم. امسال به ایران آمد و ما هم به ایران آمدیم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد‌.

* اولویتم را بر روی باشگاه‌های عربی گذاشته‌ام
او در پاسخ به این سوال که آیا هم‌تیمی بودن او با شجاع ادامه پیدا می‌کند، گفت: نمی‌دانم. من الان نمی‌توانم تصمیم بگیرم. من پیشنهاد از امارات و قطر و یکی دو تیم عربستانی دارم و تیم‌هایی هم از ترکیه، بلژیک و لیگ دو فرانسه هستند ولی اولویتم را بر روی قطر و امارات و عربستان گذاشتم و اگر به نتیجه نرسم، حتما به ایران می‌آیم و یک تصمیم خیلی خوب می‌گیرم.

* من و شجاع ثابت کردیم برای پرسپولیس جان می‌دهیم
او سپس در خصوص تمایل هواداران پرسپولیس به بازگشت او گفت: بحث پرسپولیس جداست. من پرسپولیس را خیلی دوست دارم و هر چقدر بگویم، کم گفته‌ام. همه من را می‌شناسند؛ من با رباط پاره و سر شکسته برای پرسپولیس بازی کردم و دوست دارم جانم را هم برای هوادار و پرسپولیس بدهم. من این را نشان دادم و ثابت کردم؛ همان‌طور که شجاع ثابت کرد‌. هیچکس نمی‌دانست شجاع آرتروز گردن داشت اما من همه چیز را می‌گویم.

* هواداران پیام می‌دهند و می‌گویند برگرد
کنعانی درباره نحوه جدایی خود از پرسپولیس عنوان کرد: من زمانی که می‌خواستم جدا شوم، از نیم فصل به هواداران گفتم برای آینده و زندگی‌ام و خانواده‌ام، باید بروم و خودم را ببندم. گفتم قهرمان شدیم می‌روم که خدا را شکر قهرمان هم شدیم و باشگاه هم از نیم فصل این آمادگی را داشت که حسین می‌خواهد جدا شود و هوادار هم می‌دانست. دو سال رفتم و بازی کردم و حالا برگشتم و ۳-۴ پیشنهاد خیلی خوب دارم. هواداران به من لطف دارند و پارسال هم به من پیام می‌دادند و در فضای مجازی می‌گفتند هر موقع تمام شد، برگرد. سپاهان، تراکتور و همه تیم‌ها قابل احترام هستند و اگر قصد داشته باشم به ایران بیایم، یک تصمیم خیلی خوب می‌گیرم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.