تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1402 - 11:11
کد خبر : 143000

حسین کلانی : می‌خواهند مثل کریم باقری ، گل‌محمدی و پیروانی را هم ‌کنار‌ بگذارند

حسین کلانی : می‌خواهند مثل کریم باقری ، گل‌محمدی و پیروانی را هم ‌کنار‌ بگذارند

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس این فراز و نشیب‌ها را در طول تاریخ ‌داشته و از این مشکلات رد شده است. پرسپولیس مال ملت ایران است و در دل مردم است و در هر شکلی مورد حمایت مردم است و با مردم هیچ کس نمی‌تواند ‌طرف شود. پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده‌ و خواهد بود. ‌همان‌طور که ایران ما همیشه جاوید است پرسپولیس هم‌ در کنار ایران ما جاوید‌ خواهد بود، این را مطمئن باشید.

حسین کلانی : می‌خواهند مثل کریم باقری ، گل‌محمدی و پیروانی را هم ‌کنار‌ بگذارند

اعتماد:حسین کلانی یکی از بزرگان تاریخ فوتبال ایران و پرسپولیس می‌گوید عده‌ای در فوتبال هستند که کسی آنها را نمی‌شناسد اما می‌توانند با تصمیمات خود روی دو باشگاه پرطرفدار تاثیر بگذارند. کلانی معتقد است این افراد حتی در انتخاب مدیرعامل و هیات‌مدیره باشگاه‌ها نیز روی وزیر فشار می‌آورند و وزیر در انتخاب این نفرات نمی‌تواند دخالتی داشته باشد.

به گزارش «اعتماد»، این روزها شرایط باشگاه پرطرفدار پرسپولیس اصلا خوب نیست. مشکلات مالی این تیم از یک طرف و عدم نتیجه‌گیری در سه، چهار بازی گذشته باعث شده هواداران پرسپولیس از وضعیت ناراحت باشند. اما در این بین صحبت‌های بعضی از پیشکسوتان و حمله به سرمربی قرمزها توجه‌ها را جلب کرده است! کار حتی به جایی رسید که سروش رفیعی هافبک پرسپولیس روز گذشته علیه این پیشکسوتان موضع گرفت و آنها را نسبت به جایگاه یحیی گل‌محمدی حسود خواند!
حسین کلانی یکی از اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس که همیشه یکی از حامیان باشگاهش بوده در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار «اعتماد» درخصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس گفت: من از زمانی که از امریکا برگشتم از شرایط تیم بی‌خبرم و اصلا شرایط جوری است که با این بیماری که دارم نمی‌توانم به فوتبال فکر کنم‌.  کلانی ادامه داد: فقط می‌دانم ‌فشارهایی از این طرف و آن طرف به یحیی وارد می‌کنند و در فضای مجازی هم می‌خوانم که بعضی‌ها می‌گویند تیم مشکلات‌ مالی دارد اما من هیچ دخالتی درباره این مسائل نمی‌کنم چون نه می‌توانم کاری داشته باشم و نه نقشی دارم.  ستاره سرشناس سال‌های دور پرسپولیس تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس از دست ما قدیمی‌ها خارج شده است! من اصلا نمی‌دانم اعضای هیات‌مدیره چه نفراتی هستند. اوایل به انتخاب درویش اعتراض داشتم‌ اما بعد فهمیدم زحمت می‌کشد اما در کار او می‌گذارند و نمی‌گذارند کارش را انجام ‌دهد. آقای باقری را بدون اینکه با کسی مشورت کنند ‌کنار گذاشتند. ‌معلوم ‌هم نیست یکسری‌ها که ‌دخالت می‌کنند‌ کی هستند‌ و‌ در فوتبال شناخته شده هم نیستند. اینها هر کاری دوست دارند انجام می‌دهند و‌ اصلا اهمیتی به مردم نمی‌دهند. نهایتا آدم نمی‌خواهد ‌اصلا دخالتی کند، چراکه تاثیری ندارد! کلانی افزود: مردم تمام‌ دلخوشی‌شان به این دو باشگاه است اما همیشه دارند حرص می‌خورند و حرف‌های ما هم بی‌اهمیت است!  کلانی درباره غیبت کریم باقری که می‌توانست در این روزها به جمع شدن حواشی اطراف تیم کمک کند، گفت: خب اعضای کادر فنی با هم ‌دوره‌ای را سپری کرده بودند و یک تیم خوب بودند و با هم کار می‌کردند اما مسائلی به وجود آوردند تا ایشان را وادار به استعفا کردند یا کنار گذاشته شدند. همان‌طور که الان روی گل‌محمدی و افشین پیروانی فشار می‌آورند. پرسپولیس بهترین تیم ایران و پرهوادار آسیا است. این نفراتی که اسم بردم همه دوست‌شان دارند اما چنان فشاری روی اینها وجود دارد که فشار روی بازیکنان هم می‌آید و در نهایت روی عملکرد آنها تاثیر می‌گذارد و روی مردم هم ‌اثر می‌گذارد.‌ کلانی با حمایت از یحیی ادامه داد: وقتی مسوولیتی روی دوش یک فرد می‌گذارید نباید روی او فشاری باشد تا بتواند کارش را به درستی انجام‌ دهد، وقتی فشار روی اینها باشد نهایتا نمی‌توانند کاری کنند. وقتی هر روز روی فکر و روح و جسم شما کار می‌کنند و داغان‌تان می‌کنند شما‌ چه ‌کار می‌توانید ‌انجام ‌دهید؟‌
از اسطوره باشگاه پرسپولیس پرسیدم این فشارها از جانب مدیریت باشگاه روی یحیی است؟ که وی پاسخ‌ داد: نه! ربطی به مدیر ندارد! مدیر هم تحت فشار است! مگر مدیر انتخابی است؟ وقتی صحبت می‌شود فشار می‌آید روی کادر مدیریت تا مربی و بازیکن اما مدیر استخدامی است و حقوق می‌گیرد. اینها که انتخاب نمی‌شوند.  کلانی درباره صحبت‌های فنونی‌زاده علیه یحیی هم‌ اظهارنظر جالبی دارد! کلانی ابتدا او را نشناخت و گفت: اصلا فنونی‌زاده کی هست؟ وقتی به او گفتیم مرتضی فنونی‌زاده یکی از پیشکسوتان دهه شصت پرسپولیس است، پاسخ داد: به هر حال ایشان از قدیمی‌های پرسپولیس است و دل‌شان برای تیم می‌سوزد! اینها یک چیزهایی می‌بینند که ماها نمی‌بینیم چون در کوران و حرکات باشگاه هستند حتما یک چیزی شنیدند و گفتند. کلانی با اشاره به شرایط خاص خود ادامه داد: با توجه به بیماری که دارم دکترها گفتند زیاد وارد مسائل نشوم. باز هم این را بگویم. ‌من اگر مثلا به آقای درویش بزنم او نمی‌تواند گوش دهد! کسانی که تصمیم‌گیرنده هستند‌ چه افرادی هستند را نمی‌دانم! وزیر هم که اعضای هیات‌مدیره و‌ مدیر را انتخاب می‌کند هم از نظر من دخالتی ندارد‌ و‌ معلوم نیست از کجا به او‌ دستور می‌دهند و انجام می‌شود!
گلزن سرشناس تاریخ فوتبال ایران در پایان به خبرنگار «اعتماد» گفت: پرسپولیس این فراز و نشیب‌ها را در طول تاریخ ‌داشته و از این مشکلات رد شده است. پرسپولیس مال ملت ایران است و در دل مردم است و در هر شکلی مورد حمایت مردم است و با مردم هیچ کس نمی‌تواند ‌طرف شود. پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده‌ و خواهد بود. ‌همان‌طور که ایران ما همیشه جاوید است پرسپولیس هم‌ در کنار ایران ما جاوید‌ خواهد بود، این را مطمئن باشید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.