تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1397 - 17:29
کد خبر : 40234

حرکت بسیار زیبای نخست وزیر هند در میان مردم/ تصویر

حرکت بسیار زیبای نخست وزیر هند در میان مردم/ تصویر

آرمان شرق: نخست وزیر هند از سه سال پیش با راه اندازی هند تمیز در نظر دارد تا سال ۲۰۱۹ به رویای رهبران این کشور برای داشتن هندی تمیز جامه عمل بپوشاند. ‘مودی ‘ در دوم اکتبر ۲۰۱۴ با جارویی در دست در منطقه ‘والمیکی نگار’حاضر شد و جنبش ‘بهارات آبیهان’ (هند را تمیز کنید)

آرمان شرق: نخست وزیر هند از سه سال پیش با راه اندازی هند تمیز در نظر دارد تا سال ۲۰۱۹ به رویای رهبران این کشور برای داشتن هندی تمیز جامه عمل بپوشاند.
‘مودی ‘ در دوم اکتبر ۲۰۱۴ با جارویی در دست در منطقه ‘والمیکی نگار’حاضر شد و جنبش ‘بهارات آبیهان’ (هند را تمیز کنید) را آغاز کرد. ‘والمیکی نگار’ منطقه‌ای در دهلی است که ساکنان آن عموما کارگران نظافتچی هستند.

جارو کشیدن نخست وزیر هند

در پی این حرکت نخست وزیر حدود چهار میلیون نفر از کارکنان ادارات دولتی و میلیون ها دانش آموز نیز دراقدامی هماهنگ برای نظافت و تمیز کردن شهرها و نقاط مختلف آغاز کردند.
با گذشت بیش از سه سال از طرح ‘هند تمیز’ توسط نخست وزیر هند براساس آمارهای دولتی همچنان بیش از ۳۰۰ میلیون نفر از جمعیت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون نفری هند در اماکن عمومی رفع حاجت می کند .

وضعیت بهداشت و نظافت در بسیاری از مناطق هند حتی مناطق شهری با کمبودها و مشکلاتی مواجه است و دولت تلاش می کند با راه اندازی جنبش ‘هند تمیز’ مردم را به رعایت بهداشت و نظافت ترغیب کند.

منبع: فرهنگ نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.