تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1397 - 17:08
کد خبر : 40231

حاشیه سازی تازه نماینده عضو پایداری برای آخوندی

آرمان شرق: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس مدعی شد: علی اکبر ناطق نوری در پیغامی به رئیس جمهور عنوان کرده که دیگر از عباس آخوندی با عنوان وزیر راه و شهرسازی حمایت نخواهد کرد و خبر این پیغام‌ها به نمایندگان مجلس هم رسیده است. به گزارش آرمان شرق، این نماینده عضو جبهه پایداری،

آرمان شرق: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس مدعی شد: علی اکبر ناطق نوری در پیغامی به رئیس جمهور عنوان کرده که دیگر از عباس آخوندی با عنوان وزیر راه و شهرسازی حمایت نخواهد کرد و خبر این پیغام‌ها به نمایندگان مجلس هم رسیده است.

به گزارش آرمان شرق، این نماینده عضو جبهه پایداری، گفت: ناطق نوری عنوان کرده که دیگر از عباس آخوندی حمایت نخواهد

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس در گفت و گو با فارس، گفت: علی اکبر ناطق نوری در پیغامی به رئیس جمهور عنوان کرده که دیگر از عباس آخوندی با عنوان وزیر راه و شهرسازی حمایت نخواهد کرد و خبر این پیغام‌ها به نمایندگان مجلس هم رسیده است.

وی افزود: ناطق نوری گفته که رئیس جمهور هر تصمیمی که می‌خواهد درخصوص وزیر راه و شهرسازی اتخاذ کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس گفت: عملکرد آقای آخوندی به صورتی بوده که دیگر جای دفاعی باقی نمی‌ماند؛ مردم امروز بسیار از وضعیت مسکن گلایه دارند و وزارتخانه تحت امر وزیر هیچ اقدامی در این راستا انجام نمی‌دهد.

به گزارش آرمان شرق این اظهارات در حالی مطرح می شود که این نماینده عضو پایداری و همراهان سیاسی این جریان، تاکنون چندین بار در مجلس نهم و دهم عزم استیضاح آخوندی را داشته اند و موفق به این کار نشده اند و فارغ از ضعف و قوت وزیر راه به نظر می رسد آنان در این زمینه به دنبال سیاسی کاری هستند آنچنان که اصل این شایعه پردازی هم که نه امکان تکذیب نه تایید دارد با همین اهداف در دستور کار قرار گرفته است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.