تاریخ انتشار : دوشنبه 28 خرداد 1403 - 9:13
کد خبر : 154703

جزییات پخش مناظره های انتخابات ریاست جمهوری/رونمایی از عیار نامزدها

جزییات پخش مناظره های انتخابات ریاست جمهوری/رونمایی از عیار نامزدها

آرمان شرق-گروه سیاست:در راستای فضای تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری، پنج مناظره چهار ساعته از شبکه یک سیما تهیه و پخش خواهد شد. اولین مناظره؛ دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ با حضور شش کاندیدای این انتخابات برگزار خواهد شد.

جزییات پخش مناظره های انتخابات ریاست جمهوری/رونمایی از عیار نامزدها

جزییات پخش مناظره های انتخابات ریاست جمهوری امشب دوشنبه

در راستای فضای تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری، پنج مناظره چهار ساعته از شبکه یک سیما تهیه و پخش خواهد شد. اولین مناظره؛ دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ با حضور شش کاندیدای این انتخابات برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، گفته شده است که این مناظرات با تفاوت‌هایی در محتوا و نحوه اجرا و همچنین زمان پخش، نسبت به دوره‌های قبل این مناظره‌ها با اجرای مهدی خسروی گوینده خبر همراه خواهد بود.
طبق جدول پخش تنظیم شده توسط صداوسیما، مناظره‌ها در تاریخ‌های زیر برگزار خواهد شد:
مناظره اول دوشنبه ۲۸ خرداد۱۴۰۳، ۲۰تا ۲۴
مناظره دوم پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰ تا ۲۴
مناظره سوم جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۰ تا ۲۴
مناظره چهارم دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳، ۲۰ تا ۲۴
مناظره پنجم سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰ تا ۱۶
اعلام شده است که در پاسخ به درخواست مردم، هیئات مذهبی و تشکل‌های مردمی برگزار کننده جشن عظیم غدیر و به منظور بهره‌مندی مردم از مشاهده آخرین مناظره و شرکت در این جشن پرشکوه، ساعت برگزاری مناظره پنجم در روز سه شنبه ۵ تیر، از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ پخش خواهد شد.
گفتنی است همزمان با شبکه یک سیما این مناظره‌ها به صورت زنده با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت روی آنتن می‌روند. همچنین شبکه جام جم نیز این مناظره‌ها را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

سوالاتی که تا انتهای مناظره قرار است از نامزد‌ها پرسیده شود، روی میزشان قرار دارد/ به میزان زمان نامزد‌ها برای پاسخ دهی به سوالات اضافه شده

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما، گفت: در این دوره از مناظره‌های انتخاباتی، بخش عمده تشریفاتی که از نظر ما خیلی هم فایده نداشت کم شده و به فرصت نامزد‌ها برای پاسخ دادن به سوالات اضافه شده است.
صداوسیما: دبیر ستاد انتخابات صداوسیما، گفت: در این دوره از مناظره‌های انتخاباتی، بخش عمده تشریفاتی که از نظر ما خیلی هم فایده نداشت کم شده و به فرصت نامزد‌ها برای پاسخ دادن به سوالات اضافه شده است.

محمد صالح مفتاح، همچنین خاطر نشان کرد: سوالات از اول و از قبل در اختیار نامزدها است به عبارتی سوالاتی که تا انتهای مناظره قرار است از نامزد پرسیده شود، روی میزشان قرار دارد.

وی تصریح کرد: در این دوره از مناظره‌های انتخاباتی، بخش عمده تشریفاتی که از نظر ما خیلی هم فایده نداشت کم شده و به فرصت نامزد‌ها برای پاسخ دادن به سوالات اضافه شده است.

مفتاح افزود: فرصت نامزد‌ها کوتاه بود و نمی‌توانستند جامع صحبت کنند و سخنانشان منعقد نمی‌شد.

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما ادامه داد: این موضوع آسیب شناسی شد و اکنون فرصت نامزد‌ها که در دوره‌های قبلی ۲ تا ۴ دقیقه بود افزایش دادیم و محور‌ها هم کم شده است.

وی با تاکید براینکه از مواجهه لحظه‌ای و هیجانی با موضوعات و مسائل هم خودداری کرده‌ایم، گفت: ما رئیس جمهور می‌خواهیم انتخاب کنیم و این افراد رجل سیاسی هستند که شرایط رئیس جمهور شدن دارند. نامزد‌ها کنارهم می‌نشینند و شان هر نامزد حفظ می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما همچنین خاطر نشان کرد: سوالات از اول و از قبل در اختیار نامزدهاست به بعبارتی سوالاتی که تا انتهای مناظره قرار است از نامزد پرسیده شود، روی میزشان قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.