تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1397 - 1:07
کد خبر : 38172

جزئیات قتل یک زن در قهوه خانه ای در تهران

جزئیات قتل یک زن در قهوه خانه ای در تهران

آرمان شرق: پسر جوان که در درگیری مستانه حسابدار یک قهوه خانه را کشته بود پس از ۶ سال توانست با جلب رضایت اولیای دم به زندگی برگردد .وی دیروز در دادگاه ابراز پشیمانی کرد . به گزارش آرمان شرق به نقل از رکنا، رسیدگی به این پرونده از بیست و دوم بهمن ماه سال

آرمان شرق: پسر جوان که در درگیری مستانه حسابدار یک قهوه خانه را کشته بود پس از ۶ سال توانست با جلب رضایت اولیای دم به زندگی برگردد .وی دیروز در دادگاه ابراز پشیمانی کرد .

به گزارش آرمان شرق به نقل از رکنا، رسیدگی به این پرونده از بیست و دوم بهمن ماه سال ۹۱ به دنبال درگیری خونین در قهوه خانه ای در خیابان دماوند آغاز شد. بررسیها نشان میداد درگیری میان چند پسر جوان و صاحب قهوه خانه و حسابدار وی رخ داده است که پسران مست پس از حمله به صاحب قهوه خانه، حسابدار وی را با یک ضربه چاقو زخمی کرده و گریخته اند .حسین ۲۴ ساله که از ناحیه پهلو مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود از سوی شاهدان به بیمارستان بوعلی منتقل شد اما صبح روز بعد به خاطر شدت خونریزی جان سپرد.

پلیس به تحقیق از شاهدان پرداخت و رد عامل جنایت را یافت .به این ترتیب کیومرث است ۳۰ ساله ردیابی و بازداشت شد. وی به جنایت مستانه اعتراف کرد و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. زمان زیادی تا اجرای حکم قصاص باقی نمانده بود که وی توانست رضایت اولیای دم را جلب کند .به این ترتیب دیروز از جنبه عمومی جرم در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمد باقر قربانزاده و با حضور یک نفر پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه کیومرث که به تشریح ماجرا پرداخت و گفت: آن روز من و دوستانم مشروب خورده و مست بودیم. می خواستیم به قهوه خانه برویم اما کارگر قهوه خانه که متوجه مست بودن ما شده بود مانع ورودمان شد و این شروع درگیری ما بود.

وی ادامه داد: در آن دعوا صاحب قهوه خانه هم به هواخواهی از کارگرش وارد دعوا شد .درگیری بالا گرفته بود و حسین که حسابدار قهوه خانه بود به ما ناسزا می گفت. من حال طبیعی نداشتم و چیز زیادی از ماجرا به خاطر ندارم. نمی دانم چطور شد که چاقو کشیدم و چاقو به طحال حسین برخورد کرد .ما بلافاصله فرار کردیم اما صبح روز بعد از طریق دوستانم مطلع شدم حسین در بیمارستان جان سپرده است.

این متهم گفت: در شش سالی که در زندان بودم خانواده ام تلاش زیادی برای جلب رضایت کردند تا اینکه توانستند رضایت اولیای دم را بگیرند. من حالا را از قصاص رهایی یافتم و به زندگی برگشتم.باور کنید در این مدت به اندازه کافی تنبیه شده ام و حالا از قضات دادگاه تقاضا دارند در مجازات تخفیف قائل شوند.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.