تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402 - 23:38
کد خبر : 145920

جدا شده های قطعی پرسپولیس؟

جدا شده های قطعی پرسپولیس؟

آرمان شرق-گروه ورزش: شاید نفر اول لیست خروجی های پرسپولیس یک مدافع نام آشنا باشد، حسین کنعانی! این مدافع ملی پوش که بعد حضور نه چندان موفق در لیگ قطر دوباره پیراهن پرسپولیس را پوشیده از شرایط فعلی‌اش راضی نیست و گفته می شود از مدیر برنامه‌های خود درخواست کرده تا تیم جدیدی را برای وی دست و پا کند.

جدا شده های قطعی پرسپولیس؟

شفقنا ورزشی – پرسپولیسی‌ها احتمالا در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر چند خروجی خواهند داشت.

دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ایستگاه آخر است و بعد از آن تیم‌ها در فرصت استراحت نیم‌ فصل سعی خواهند داشت با بر طرف کردن نقاط ضعف خود عملکرد بهتری را در ادامه راه داشته باشند.

پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست و احتمالا با خروج چند بازیکن آماده خواهد شد تا برای جذب چند ستاره اقدام کند.

شاید نفر اول لیست خروجی های پرسپولیس یک مدافع نام آشنا باشد، حسین کنعانی! این مدافع ملی پوش که بعد حضور نه چندان موفق در لیگ قطر دوباره پیراهن پرسپولیس را پوشیده از شرایط فعلی‌اش راضی نیست و گفته می شود از مدیر برنامه‌های خود درخواست کرده تا تیم جدیدی را برای وی دست و پا کند.

البته مدیران پرسپولیس بعید به آسانی اجازه جدایی وی را بدهند، اما اگر تیم خواهان او بتواند مبلغ خوبی برای رضایت نامه بپردازد، جدایی کنعانی از پرسپولیس محتمل خواهد بود.

محمد عمری جوان هم که در فصل اخیر نامی برای خود در جمع سرخپوشان پایتخت دست و پا کرده احتمالا بخواهد برای طی کردن مدت خدمت سربازی خود راهی ملوان شود. هرچند گفته شده که بازیکنان مشمول مجوز حضور در تیم خود را تا پایان فصل دریافت کرده‌اند اما عمری مصر است تا هر چه زودتر به خدمت سربازی برود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.