مدیرعامل پرسپولیس جدایی مربی این تیم را به صورت رسمی اعلام کرد.

قرارداد کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس با این باشگاه در پایان فصل گذشته به پایان رسید و تماسی برای تمدید قرارداد با او برقرار نشد.

در روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر این شده بود که قرارداد باقری با پرسپولیس تمدید نخواهد شد. حالا رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در جدیدترین مصاحبه‌ایی که انجام داد اعلام کرد که این باشگاه دیگر با کریم باقری قرارداد همکاری امضا نخواهد کرد.

با اعلام رضا درویش باقری در پرسپولیس فصل آینده حضور نخواهد داشت و قرار است سیدجلال حسینی مربی تیم پرسپولیس به جای باقری در این تیم بر روی نیمکت مشغول به کار شود.

درویش در حالی که خود را در محاصره هواداران و اندک خبرنگاران باقی‌مانده مقابل ساختمان باشگاه می‌دید، در اواخر مصاحبه با سوالی پیرامون تمدید قرارداد کریم باقری مواجه شد و گفت: «کریم باقری اصلا قراردادی ندارد.»

مدیرعامل سرخپوشان ادامه داد: «نظر این بود که باتوجه به اینکه سیدجلال حسینی تا پارسال نمی توانست روی نیمکت بنشیند اما امسال مدرک مربیگری خود را دریافت کرده و می‌تواند روی نیمکت بنشیند، ما از او به جای کریم باقری استفاده خواهیم کرد و از آقا کریم در جای دیگری استفاده می‌کنیم.»

این جملات درویش، هواداران پرسپولیس را  که آرام به نظر می‌رسید تا حدی عصبانی کرد اما مدیرعامل قرمزها توضیح داد: «اگر قرار باشد ما از همه کاپیتان‌های پرسپولیس به عنوان مربی استفاده کنیم که باید ۲۵ مربی داشته باشیم و ۱۱ بازیکن فصل بعد هم دو کاپیتان دیگر بازنشسته می شوند و باید به آنها اضافه شوند.»

هواداران در مخالفت با درویش گفتند که نقش کریم باقری متفاوت است و در نتایج پرسپولیس و نظم بازیکنان نقش داشته که درویش پاسخ داد: من این حرف را قبول ندارم و نباید زحمات دیگران را زیر سوال ببریم.