تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1402 - 7:20
کد خبر : 140042

تیم ملی فوتبال با یک تیم بزرگ بازی می کند

تیم ملی فوتبال با یک تیم بزرگ بازی می کند

آرمان شرق-گروه ورزش:در تلاش هستند و تا نهایی نشده اجازه بدهید چیز زیادی نگویم. مسئولان در تلاش هستند تا این بازی را برنامه ریزی کنند. هم ما بدون لژیونرها و هم حریف احتمالا بدون حضور لژیونرها حاضر خواهند بود.

تیم ملی فوتبال با یک تیم بزرگ بازی می کند

صحبت‌های مهم قلعه‌نویی در قطر درباره سردار آزمون

به گزارش “ورزش سه”، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی با اعلام اینکه به واسطه برگزاری ورک شاپ جام ملت‌ها که همزمان با دیدار پرسپولیس و الدحیل شده، به شرایط تیم ملی و آینده آن نیز پرداخت.
امیر قلعه نویی در حاشیه دیدار پرسپولیس و الدحیل قطر که در دوحه حضور یافته و نظاره گر این دیدار بود درباره چرایی حضورش گفت: ما برای کارگروه مسابقات جام ملت‌ها آمدیم که از روز چهارشنبه شروع می‌شود. از این فرصت نیز استفاده کردیم تا بازی پرسپولیس را هم ببینیم.

وی درباره اینکه آیا تیم ملی اردویی در قطر خواهد داشت گفت: برای کارگروه جام ملت‌ها که همه تیم‌ها هستند حضور یافته‌ایم.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه آیا دیدارهای دیگر تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان را هم نظاره خواهند کرد یا خیر اینطور واکنش نشان داد: بله، همه تیم‌ها را رصد و آنالیز خواهیم کرد. همه همکاران را برای این موضوع مامور کرده‌ایم. حضور بنده اما مربوط به ورک شاپ یا کارگروه تیم‌های حاضر در جام ملت‌هاست. این اتفاق مصادف با بازی پرسپولیس شد و به همین دلیل در این بازی حضور یافتیم.

1885957

قلعه نویی درباره تورنمنت اردن و حضور ایران در این رقابت نیز گفت: خواسته ما هم این است که با تیم‌های قوی‌تری بازی کنیم اما شرایط فعلا اینطور است. این تورنمنت اما فرصت خوبی برای ماست تا یک سری بازیکنان جوان و نیروی جدید را مورد ارزیابی قرار دهیم تا در این اردو محک بخورند.

وی درباره عملکرد پرسپولیس گفت: پرسپولیس با برنامه بازی کرد و مالکیت توپ را در اختیار داشت. برای همه نمایندگان ایران در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم و اعتقادم این است که جای استقلال در این رقابت‌ها خالی است.

قلعه نویی درباره اینکه آیا با تیمی بزرگ در ادامه رقابت خواهند داشت گفت: دوستان در تلاش هستند و تا نهایی نشده اجازه بدهید چیز زیادی نگویم. مسئولان در تلاش هستند تا این بازی را برنامه ریزی کنند. هم ما بدون لژیونرها و هم حریف احتمالا بدون حضور لژیونرها حاضر خواهند بود.

وی در پایان درباره وضعیت سردار آزمون گفت: او جزو بازیکنان کلیدی ماست. او بازیکنی است که خودم به فوتبال معرفی‌اش کردم. به بازی او اعتقاد دارم و سردار هم عاشق تیم ملی و کشور و مردمش است و هر دفعه دعوتش کنیم می‌آید با جان دل کار را در تیم ملی دنبال خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.