تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آذر 1397 - 20:01
کد خبر : 50104

توئیت تازه ظریف برای خنثی سازی تحرکات تازه آمریکایی ها

توئیت تازه ظریف برای خنثی سازی تحرکات تازه آمریکایی ها

آرمان شرق: در حالیکه مقامات آمریکایی در دور تازه فضا سازی علیه ایران به موضوع سلاح های موشکی ایران و تخطی آن از قطعنامه سازمان ملل پرداخته و روی آن مانور گسترده ای می دهند و ریچارد هالبروک و پس از وی وزرای خارجه و دفاع ایالات متحده به این موضوع اشاره داشتند، وزیر امور

آرمان شرق: در حالیکه مقامات آمریکایی در دور تازه فضا سازی علیه ایران به موضوع سلاح های موشکی ایران و تخطی آن از قطعنامه سازمان ملل پرداخته و روی آن مانور گسترده ای می دهند و ریچارد هالبروک و پس از وی وزرای خارجه و دفاع ایالات متحده به این موضوع اشاره داشتند، وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین توئیت خود به تخطی تسلیحاتی ایالات متحده در منطقه و مسلح کردن نیروهای افراطی توسط آمریکا اشاره و به جو سازی طرف مقابل پاسخ داده است.

به گزارش آرمان شرق،ظریف در توئیتر خود نوشت:

ظاهرا همدستی و مشارکت آمریکا در جنایات سعودی ها و اماراتی ها از طریق ارسال تسلیحات و حمایت‌های اطلاعاتی و لجستیکی کافی به نظر نمی رسد. آمریکایی‌ها در حال ارسال گسترده سلاح‌های پیشرفته به افراط گرایان از جمله القاعده و داعش هستند. ابتدا در سوریه و اکنون در یمن. هدف‌شان هم بی‌ثباتی دائمی در منطقه برای توجیه سیاست‌های شرارت آمیزشان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.