تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 - 21:35
کد خبر : 140727

تمرینات پرسپولیس از امروز دنبال می شود

تمرینات پرسپولیس از امروز دنبال می شود

آرمان شرق-گروه ورزش:در جریان این نشست به بازیکنان اطمینان داده شد باشگاه در نظر دارد بخشی از معوقات و آپشن‌های قراردادی بازیکنان را پرداخت نماید.مدیران باشگاه همچنین با تشکر از زحمات و صبوری بازیکنان از آنها خواستند با توجه به این که اقدامات در حال انجام است، تمرینات را از فردا آغاز کنند.

تمرینات پرسپولیس از امروز دنبال می شود

متن مذاکرات باشگاه پرسپولیس و بازیکنان

به گزارش “ورزش سه”، پس از اینکه بازیکنان پرسپولیس در غیاب سرمربی تیمشان از انجام تمرین در روز گذشته خودداری کردند، امروز مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره برای صحبت با بازیکنان تیم راهی ورزشگاه کاظمی شدند.

حسین شهریاری، محمد دلبری، پیمان حدادی و رضا درویش، امروز برای صحبت با اعضای تیم، حل و فصل مسائل پیش آمده و شروع مجدد تمرینات در استادیوم کاظمی حضور پیدا کردند.

در گزارش سایت پرسپولیس از این جلسه مهم آمده است: در جریان این حضور جلسه با تعدادی از سرخپوشان به نمایندگی از بازیکنان و افشین پیروانی مدیر تیم، انجام شد که ۲ ساعت به طول انجامید.

در این نشست، ابتدا بازیکنان درباره مشکلات و مطالبات مالی خود صحبت کردند. سپس مدیران باشگاه درباره مشکلات پیش‌روی باشگاه و اقدامات جدیدی که برای درآمدزایی انجام شده سخن گفتند ولی تاکید شد برخی از این پروژه‌ها برای رسیدن به درآمد کمی زمان‌بر هستند.

در جریان این نشست به بازیکنان اطمینان داده شد باشگاه در نظر دارد بخشی از معوقات و آپشن‌های قراردادی بازیکنان را پرداخت نماید.

مدیران باشگاه همچنین با تشکر از زحمات و صبوری بازیکنان از آنها خواستند با توجه به این که اقدامات در حال انجام است، تمرینات را از فردا آغاز کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.