تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 - 19:34
کد خبر : 136442

ترکیب پرسپولیس برابرآلومینیوم

ترکیب پرسپولیس برابرآلومینیوم

پرسپولیس با ترکیب بیرانوند در درون دروازه، کنعانی زادگان و پورعلی گنجی به همراه اسماعیلی فر و نعمتی در خط دفاعی مقابل آلومینیوم در هفته اول لیگ برتر به میدان خواهند رفت. در این دیدار و در خط میانی همان نفرات سابق یعنی رفیعی، سرلک، امیری و صادقی پرسپولیسی‌ها را همراهی کرده و درنهایت احتمالا ترابی و زاهدی در خط حمله برای این تیم به میدان خواهند رفت

ترکیب پرسپولیس برابرآلومینیوم

پرسپولیس در حالی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود که یحیی گل محمدی تیمش را با تغییر بسیار کمی نسبت به فصل پیش به زمین خواهد فرستاد.

هفته اول لیگ برتر از فردا (چهارشنبه) آغاز می‌شود و پرسپولیس قهرمان فصل پیش در اولین بازی در استادیوم آزادی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود. گل‌محمدی با حفظ شاکله اصلی تیم قهرمان، موثرترین کار ممکن را انجام داده و حالا با همان ترکیب تیمی و البته با هماهنگی بیشتر لیگ را آغاز خواهند کرد.

سرخ‌ها که حالا مدافع عنوان قهرمانی هم هستند زاهدی، ریگی، کنعانی زادگان و احمدی (بازگشت از انتقال قرضی) را خریداری کردند و به نظر می‌رسد که پرسپولیس در فصل جدید هم با همان شیوه و سبک گذشته بازی کرده و احیانا فقط شاهد دو جابجایی در ترکیب اولیه این تیم نسبت به فصل قبلی خواهیم بود.

به این ترتیب پرسپولیس با ترکیب بیرانوند در درون دروازه، کنعانی زادگان و پورعلی گنجی به همراه اسماعیلی فر و نعمتی در خط دفاعی مقابل آلومینیوم در هفته اول لیگ برتر به میدان خواهند رفت. در این دیدار و در خط میانی همان نفرات سابق یعنی رفیعی، سرلک، امیری و صادقی پرسپولیسی‌ها را همراهی کرده و درنهایت احتمالا ترابی و زاهدی در خط حمله برای این تیم به میدان خواهند رفت. به این ترتیب سرخ‌ها با دو تغییر احتمالی یعنی حضور کنعانی در خط دفاعی و زاهدی در خط حمله نسبت به فصل قبلی کار را آغاز خواهند کرد.

منبع: خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.