تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 6:51
کد خبر : 147454

ترابی به دنبال شکستن طلسم قطر

ترابی به دنبال شکستن طلسم قطر

آرمان شرق-گروه ورزش:مهدی ترابی یکی از هفت بازیکن تیم ملی است که هنوز در جام ملت‌های هجدهم به میدان نرفته است.ترابی که برای بازی کردن در پست وینگر چپ و راست رقبای سرسختی مثل علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی و دوست صمیمی‌اش علی قلی‌زاده دارد در دیدار اول مقابل فلسطین روی نیمکت حضور نداشت و از لیست ۲۳ نفره این مسابقه خط خورد.

ترابی به دنبال شکستن طلسم قطر

ستاره پرسپولیس به دنبال شکستن طلسم قطر

به گزارش “ورزش سه” مهدی ترابی یکی از هفت بازیکن تیم ملی است که هنوز در جام ملت‌های هجدهم به میدان نرفته است.

ترابی که برای بازی کردن در پست وینگر چپ و راست رقبای سرسختی مثل علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی و دوست صمیمی‌اش علی قلی‌زاده دارد در دیدار اول مقابل فلسطین روی نیمکت حضور نداشت و از لیست ۲۳ نفره این مسابقه خط خورد.

ترابی بعد از این بازی در تمرینات مصدوم شد و دیدار با هنگ کنگ را هم به خاطر مصدومیت از دست داد و باز هم در فهرست حضور نداشت اما حالا ظاهرا آماده شده و باید دید در بازی نسبتا تشریفاتی مقابل امارات به فهرست تیم ملی می‌رسد و شانس بازی خواهد داشت یا نه.

این دومین تورنمنت جام ملت‌های آسیای مهدی ترابی است. او در جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات در بازی نخست مرحله گرهی مقابل یمن در ترکیب اصلی قرار گرفت و تا پایان در میدان بود. ترابی در دو بازی بعدی مقابل ویتنام و عراق به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد.

1981915

وینگر تکنیکی پرسپولیس در دو بازی مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی آن تورنمنت مقابل تیم‌های عمان و چین اصلا به میدان نرفت اما در دیدار نیمه نهایی مقابل ژاپن به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد.

ترابی در هر سه دیدار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز مقابل تیم‌های انگلیس، ولز و امریکا به ترتیب از دقایق ۶۳، ۷۷ و ۷۱ به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد اما هنوز طلسم بازی کردنش در جام ملت‌های ۲۰۲۳ شکسته نشده است.

مهدی ترابی در حالی در قطر هنوز بازی نکرده که سه سال قبل با انتقالی نافرجام به العربی قطر شرایط خوبی نداشت و خیلی زود به پرسپولیس برگشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.