تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آذر 1397 - 17:56
کد خبر : 50349

تذکر به وزیر آموزش و پرورش درباره حادثه شرم‌آور مدرسه‌ای در اصفهان

آرمان شرق: عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیرو بررسی مبحث مدارس طبیعت مقرر شد تا وزیر آموزش و پرورش گزارش صریحی را در این رابطه به کمیسیون ارائه دهد. به گزارش آرمان شرق، حجت‌الاسلام سلیمی در گفت‌وگو با میزان با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و

آرمان شرق: عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیرو بررسی مبحث مدارس طبیعت مقرر شد تا وزیر آموزش و پرورش گزارش صریحی را در این رابطه به کمیسیون ارائه دهد.

به گزارش آرمان شرق، حجت‌الاسلام سلیمی در گفت‌وگو با میزان با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری گفت: مبحث مدارس خارج از کشور در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و گزارش کمیته مربوطه در این زمینه قرائت شد، اما از آنجایی که ۴ مورد تخلف جدید در این رابطه گزارش شده بود، مقرر شد این ۴ تخلف جدید هم در دستور بررسی قرار گیرد.

این نماینده مجلس با اشاره به بررسی لایحه عدم محرومیت تحصیلی دانشجویان و داوطلبان در بخش آموزش عمومی و تحصیلات تکمیلی اظهار داشت: این لایحه در جلسه امروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت چرا که در لایحه دولت برای محکومین کیفری محدودیت‌های تحصیلی وجود داشت که این مسئله با مخالفت کمیسیون آموزش مواجه شد البته باید گفت: این مقوله با چند اصل قانون اساسی هم در مغایرت است.

سلیمی در ادامه با اشاره به بررسی مبحث مدارس طبیعت در این جلسه گفت: در این جلسه در رابطه با مبحث مدارس طبیعت با وزیر آموزش و پرورش مذاکراتی صورت گرفت. کمیسیون به شدت در رابطه با مدارس طبیعت نگرانی دارد که به اعتقاد ما طرح این موضوع در راستای سند ۲۰۳۰ است که در حال حاضر با عنوان مدارس طبیعت در حال اجراست.

وی ادامه داد: پیرو بررسی مبحث مدارس طبیعت مقرر شد تا وزیر آموزش و پرورش گزارش صریحی را در این رابطه به کمیسیون ارائه دهد.

حجت‌الاسلام سلیمی در ادامه در مورد اتفاق شرم‌آور مدرسه‌ای در اصفهان گفت: در این رابطه به وزیر آموزش و پرورش تذکر داده شد و قرار شد وی این مسئله را به صورت ویژه مورد بررسی قرار دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.