تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1402 - 8:07
کد خبر : 143719

بیرانوند : برای پیروزی و گرفتن امتیاز می رویم

بیرانوند : برای پیروزی و گرفتن امتیاز می رویم

آرمان شرق-گروه ورزش:متاسفانه بازی اول به النصر خوردیم و فضا برای ما سنگین شد. وقتی این تیم به ایران آمد اتفاقاتی رخ داد که بازیکنان تمرکز کافی را نداشتند. الان شرایط متفاوت است. اطمینان دارم که النصر با تمام توانش مقابل ما قرار خواهد گرفت و از همه ستاره هایش استفاده خواهد کرد.

بیرانوند : برای پیروزی و گرفتن امتیاز می رویم

بازی رفت اتفاقات خوبی برای ما رقم نخورد/ النصر با تیم دوم نمی‌آید

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به برگزاری دیدار برگشت برابر النصر گفت: این تیم برای قطعی کردن صعودش با نفرات اصلی اش می آید و از همه ستاره هایش استفاده خواهد کرد.

مهر، علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین روز شنبه تیم فوتبال پرسپولیس و قبل از سفر به عربستان گفت: خیلی دوست داشتیم دو – سه روز زودتر برویم تا برنامه کادر فنی را اجرایی کنیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

ولی ادامه داد: بازی خیلی سختی را پیش رو داریم و نتیجه گرفتن در زمین النصر دشوار است. این تیم ستاره های بزرگی دارد و مدعی اصلی برای قهرمانی در آسیاست.

بیرانوند در مورد بازی رفت و تفاوتی که الان برای آن بازی وجود دارد گفت: متاسفانه بازی اول به النصر خوردیم و فضا برای ما سنگین شد. وقتی این تیم به ایران آمد اتفاقاتی رخ داد که بازیکنان تمرکز کافی را نداشتند. الان شرایط متفاوت است. اطمینان دارم که النصر با تمام توانش مقابل ما قرار خواهد گرفت و از همه ستاره هایش استفاده خواهد کرد.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: برای این که بتوانیم به عنوان تیم دوم صعود کنیم باید در عربستان به النصر نبازیم و الدحیل را در تهران شکست دهیم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در مورد تعویق در سفر پرسپولیس گفت: باید این موضوع را به فال نیک بگیریم. شاید این تاخیر باعث شود برای ما اتفاقات خوبی رقم بخورد. شاید این دیر رفتن انگیزه ما را دو برابر کند. هر چند النصر به هیچ تیمی در عربستان باج نداده است اما ما برای پیروزی و گرفتن امتیاز خواهیم رفت.

کد خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.