تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تیر 1403 - 16:51
کد خبر : 155553

بهترین قهوه ساز های مسافرتی و گردشگری کدامند ؟

بهترین قهوه ساز های مسافرتی و گردشگری کدامند ؟

قهوه تجربه ای بی نظیر است که اگر از علاقمندان به آن هستید، اهمیت استفاده روزانه از آن را درک کرده اید. علاقمندان به قهوه، روزانه حداقل یک فنجان قهوه را در نظر می گیرند. اکنون که قهوه امری اجتناب ناپذیر در لایف استایل برخی از افراد شده، چرا در زمان مسافرت آن را ننوشیم؟

قهوه تجربه ای بی نظیر است که اگر از علاقمندان به آن هستید، اهمیت استفاده روزانه از آن را درک کرده اید. علاقمندان به قهوه، روزانه حداقل یک فنجان قهوه را در نظر می گیرند. اکنون که قهوه امری اجتناب ناپذیر در لایف استایل برخی از افراد شده، چرا در زمان مسافرت آن را ننوشیم؟

مشکلات دم آوری یا حمل نقل دم افزار ها ؟ کدام می تواند از مصرف قهوه در مسافرت جلوگیری کند؟ اگر از علاقمندان به قهوه هستید، به دنبال راه هایی برای تجربه یک فنجان قهوه حتی در زمان مسافرت خواهید بود. در این مقاله، ما به شما بهترین قهوه سازهای مسافرتی را معرفی می کنیم تا بتوانید در لحظات خوش در کمپینگ ها، قهوه خود را سرو کنید.

بهترین قهوه سازهای مسافرتی کدامند ؟

معرفی بهترین قهوه ساز مسافرتی، می تواند به انتظار شما از یک فنجان قهوه وابسته باشد. آیا قهوه ای که بر روی آتش دم می کنید برایتان جذاب است ؟ یا به دنبال استخراج نت های منحصر به فرد قهوه در فنجان هستید تا آن را در دل طبیعت بنوشید ؟

۱- قهوه جوش ها (جذوه، موکاپات) بهترین قهوه ساز مسافرتی بی دردسر

اولین و ابتدایی ترین مزیت قهوه جوش ها، این است که با هر منبع حرارتی (مانند آتش، ذغال، هیتر و …)، می توانند برای شما قهوه را دم آوری کنند. قهوه جوش ها که از قدیمی ترین روش های دمی است می تواند در زمان کوتاهی برای شما قهوه ارائه دهد. برخی از مهم ترین مزایای قهوه جوش ها عبارت اند از :

  • جنس بدنه مقاوم است که در حمل و نقل ویژگی بی نظیری به شمار می رود.

  • ابعاد کوچکی دارد و به راحتی در کوله پشتی شما جا می شود.

  • دم آوری آسان و سریع

۲- قهوه ساز مسافرتی مینی پرسو و نانوپرسو

از علاقمندان به قهوه اسپرسو هستید ؟ قهوه فوم دار در طبیعت می تواند برایتان شگفت انگیز باشد ؟ اگر پاسخ مثبت است، مینی پرسو و نانو پرسو، بهترین قهوه ساز مسافرتی برایتان خواهد بود.

این قهوه ساز مدرن با طراحی آرگونومیک به منظور جابه جایی و مسافرت و کمپ های گردشگری ساخته شده است. این قهوه سازها بدون نیاز به نیروی الکتریسیته و حتی منبع حرارتی، با ایجاد فشار مشابه دستگاه اسپرسو توسط پیستون، قهوه ای بسیار مشابه اسپرسو ارائه می دهد.

برای تهیه قهوه با مینی پرسو، تنها نیاز به آب جوش و قهوه آسیاب شده خواهید داشت. ابتدا قهوه را درون مخزن مینی پرسو قرار دهید، سپس آب جوش را در محفظه مینی پرسو بریزید و آن را به قهوه ساز پیچ کنید. سپس پیستون را باز کرده و با اعمال فشار، قهوه اسپرسو خود را تهیه کنید.

۳- قهوه سازهای نسل سوم

از علاقمندان به قهوه دمی هستید؟ به دنبال استخراج بهترین نت های طعمی منحصر به فرد قهوه هستید؟ شاید فکر کنید که تجربه همچین فنجانی در طبیعت امری دشوار و یا ناممکن است. اما برخی از قهوه سازهای دمی، این امکان را برای فراهم می کنند.

  • کمکس

  • دریپر (V-60)

  • ایروپرس

  • فرنچ پرس

البته به جز ایروپرس و حتی فرنچ پرس، مابقی دم افزارهای نسل سوم ممکن است نیاز به احتیاط بیشتری برای حمل و نقل داشته باشند. ممکن است تبلیغات استحکام ایروپرس را دیده باشید که به دلیل جنس پلاستیکی بدنه، چه مقاومت بالایی ارائه می دهد. با این وجود، شیشه کمکس حساس است و باید در حمل و نقل احتیاط کنید. اگر خواهان قهوه دمی در طبیعت هستید، برای حمل و نقل آن راهی خواهید یافت.

تجهیزات برای قهوه سازهای مسافرتی

چه تجهیزاتی، تجربه شما را در مصرف قهوه در مسافرت و کمپ ها شگفت انگیز می کند ؟

  • آسیاب قهوه

  • اسکیل

  • کتل (به ویژه ترمومتردار)

آیا این تجهیزات اجباری است ؟

البته که تنها با داشتن قهوه آسیاب شده می توانید به مسافرت بروید و با قهوه سازهای فوق اقدام به تهیه قهوه کنید اما اگر در دنیای قهوه زندگی می کنید، می دانید که اهمیت قهوه تازه آسیاب شده تا چه میزان می تواند در فنجان شما تاثیر گذار باشد. در این مواقع، آسیاب قهوه دستی می تواند به فرآیند کلی کمک کرده و تجربه شما را بهبود ببخشد.

شاید برای شما جالب باشد : معرفی ۲ مدل از بهترین آسیاب قهوه دستی در بازار ایران

اسکیل

در صورتی که به دنبال تهیه قهوه مخصوصا قهوه دمی هستید، از نسبت های دم آوری (نسبت قهوه و آب)، مطلع هستید. همچنین اسکیل باریستا صرف نظر از وزن کردن نسبت ها، می توانند در کنترل زمان به شما کمک کنند.

کتل

کتری هایی که در آتش قرار می دهید می تواند آب جوش مورد نیاز شما را تامین کند. اما اگر می خواهید همانند حرفه ای ها قهوه ای بی نقص تهیه کنید، از ویژگی های منحصر به فرد کتری های مخصوص دم آوری قهوه مطلع هستید. کنترل دما (ترمومتردار)، دهانه باریک و گردن غازی (کنترل ریزش) از ویژگی های کتل مخصوص باریستا است که می تواند سبب شود تا با دقت به جزئیات، قهوه ای بی نقص تهیه کنید.

در نهایت

تجربه نوشیدن یک فنجان قهوه، همیشه می تواند لذت بخش باشد اما قطعا نوشیدن قهوه در مسافرت و کمپینگ ها، خاطره ای فراموش نشدنی خواهد بود. شما می توانید با توجه به نیاز خود، قهوه ساز مسافرتی خود را از فروشگاه های معتبر مانند کافه مال، پارتاک استور و … به صورت آنلاین و یا حضوری خریداری کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.