تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 8:54
کد خبر : 143693

بررسی رتبه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی‌ها

بررسی رتبه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی‌ها

آرمان شرق-گروه ارتباطات:بازنگری شناسنامه شغلی، شرایط احراز و ارتقاء پست‌ها، تدوین کارراه شغلی و مزایای هر رشته شغلی در حوزه روابط عمومی  از جمله دستاوردهای طرح رتبه‌بندی مشاغل روابط عمومی‌ها خواهد بود.

بررسی رتبه‌بندی مشاغل روابط‌عمومی‌ها

آرمان امروز : جلسه بازنگری مشاغل حوزه روابط‌عمومی به منظور تبیین فرایند تدوین، اصلاح و بازنگری مشاغل این حوزه، ۳۰ آبان‌ماه در سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد. بازنگری مشاغل روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی به منظور اجرای طرح رتبه‌بندی مشاغل از شهریورماه سال جاری با همکاری فی‌مابین سازمان اداری و استخدامی کشور و دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت آغاز شده است.

بازنگری شناسنامه شغلی، شرایط احراز و ارتقاء پست‌ها، تدوین کارراه شغلی و مزایای هر رشته شغلی در حوزه روابط عمومی  از جمله دستاوردهای طرح رتبه‌بندی مشاغل روابط عمومی‌ها خواهد بود.

سپهر خلجی در جلسه‌ای که به مناسبت تجلیل از خبرنگاران و با حضور انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در محل ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: با اهتمام معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری استخدامی رتبه‌بندی مشاغل حوزه روابط‌عمومی‌ها به نتیجه مطلوب رسید و موفق شدیم مقدمات مجوز جذب امور استخدامی نزدیک ۱۵۰ تا ۲۰۰ نیروی تازه نفس به بدنه اطلاع رسانی دولت را اخذ کنیم.

وی ادامه داد: در کنار آن اقدامی را برای تقویت حوزه محتوایی بخش رسانه دولت در قالب کلاس‌ها و آموزش‌های ضمن خدمت انجام دادیم که در ارتقای اداری این افراد اثرگذار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.