تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402 - 20:21
کد خبر : 146541

برانکو کریم باقری را به عنوان دستیار می خواهد

برانکو کریم باقری را به عنوان دستیار می خواهد

آرمان شرق–گروه ورزش:برانکو به درویش تاکید کرده باید کریم باقری در کادر فنی تیم باشد. کریم باقری ابتدای فصل با وجود درخواست یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم و تمایل خودش می‌خواست در پرسپولیس بماند اما به طور مرموزی قرارداد او تمدید نشد. برخی منابع خبری غیررسمی گفتند به مدیران باشگاه پرسپولیس گفته شده با کریم باقری همکاری نکنند.

برانکو کریم باقری را به عنوان دستیار می خواهد

به گزارش ساناپرس، خبر تلخ برای هواداران پرسپولیس  برانکو برای درویش شرط گذاشت: کریم باقری را بعنوان دستیار می خواهم آمدن برانکو پیچیده شد افشای دلایل تردید پروفسور برای بازگشت به پرسپولیس کریم باقری، مدت قرارداد و پیام‌های عجیب!

بعد از قطعی شدن جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، نام برانکو به عنوان نزدیک‌ترین فرد به نیمکت سرخ‌ها معرفی شد. دوشنبه‌شب رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به صورت رسمی تایید کرد نماینده هیات مدیره باشگاه با برانکو وارد مذاکره شده است و عکسی هم از این ملاقات منتشر شد.

با این حال اخباری به خبرنگار اعتماد آنلاین رسیده که نشان می‌دهد آن جلسه مثبت پیش نرفته و شرایط دو طرف برای مذاکره پیچیده شده است. برانکو شروطی برای آمدن به تهران دارد که هنوز مورد موافقت قرار نگرفته است. ضمن اینکه سنگ‌اندازی‌هایی نیز از گوشه‌کنار صورت می‌گیرد.

اول از همه برانکو به درویش تاکید کرده باید کریم باقری در کادر فنی تیم باشد. کریم باقری ابتدای فصل با وجود درخواست یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم و تمایل خودش می‌خواست در پرسپولیس بماند اما به طور مرموزی قرارداد او تمدید نشد. برخی منابع خبری غیررسمی گفتند به مدیران باشگاه پرسپولیس گفته شده با کریم باقری همکاری نکنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.