تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 - 1:18
کد خبر : 137100

 معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو در بازدید از فولادمبارکه اعلام کرد:

افتتاح پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی شرکت فولاد مبارکه طی روزهای آینده

افتتاح پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی شرکت فولاد مبارکه طی روزهای آینده

آرمان شرق-گروه اقتصاد:محمدرضا موثقی‌نیا، معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو صبح دیروز به همراه جمعی از مدیران این مجموعه از فولادمبارکه بازدید کردند.

افتتاح پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی شرکت فولاد مبارکه طی روزهای آینده

 محمدرضا موثقی‌نیا، معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو به همراه جمعی از مدیران این مجموعه صبح روز چهارشنبه ۲۵مردادماه ۱۴۰۲ از خطوط تولید و پروژه‌های توسعه‌ای این شرکت بازدید کردند.در این بازدید محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه به همراه جمعی از معاونین و مدیران این شرکت وی را همراهی کردند.

موثقی‌نیا در ابتدای این بازدید با حضور در محل معراج شهدای این شرکت، با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کرد.

در این بازدید موثقی‌نیا و تیم همراه از روند کار واحدهای فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، نورد گرم، نورد سرد، تصفیه‌خانه پساب و پروژه‌های توسعه‌ای نظیر نورد گرم۲، نیروگاه سیکل ترکیبی ۹۱۴ مگاواتی از نزدیک مطلع شدند.

موثقی‌نیا ضمن ابراز خوشنودی از مجموع فعالیت‌های فولادمبارکه برای تأمین نیاز صنعت کشور از افتتاح پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی این شرکت طی روزهای آینده خبر داد.

در پایان این بازدید نیز جلسه شورای معاونین فولاد مبارکه با حضور موثقی‌نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایمیدرو، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولادمبارکه و جمعی از معاونین این شرکت برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.