تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 7:16
کد خبر : 147460

انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس در دست اقدام

انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس در دست اقدام

آرمان شرق-گروه ورزش:اگرچه مذاکرات مسئولان پرسپولیس و مس رفسنجان به صورت موقتی متوقف شده، اما محمد خدابنده‌لو امیدوار است بتواند رضایتنامه‌اش را دریافت کند.

انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس در دست اقدام

انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس در دست نفر سوم!

به گزارش “ورزش سه”، محمد خدابنده‌لو، ستاره باتجربه و ۲۴ ساله فوتبال ایران، یکی از بازیکنانی بود که در لیست خرید یحیی گل‌محمدی برای پرسپولیس قرار داشت؛ او که در سال‌های گذشته در اکثر پنجره‌های نقل و انتقالاتی بحث حضورش در پرسپولیس داغ شده، حتی بعد از جدایی گل‌محمدی از سرخ‌پوشان هم مورد نظر مسئولان باشگاه قرار گرفت و از این رو مذاکرات متعددی میان پرسپولیسی‌ها و مسئولان مس برای حضورش در تیم پرطرفدار تهران شکل گرفت.

هنوز ساعتی از دیدار مس رفسنجان و پرسپولیس در هفته پایانی نیم فصل اول نگذشته بود که پیشنهاد رسمی سرخ‌پوشان برای جذب خدابنده‌لو به دست مدیران مس رفسنجان رسید. از آنجایی که ساکت الهامی سرمربی پیشین مس رفسنجان به هافبک توانمند خود قول داده بود در صورت داشتن پیشنهاد از پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه به او کمک می‌کند، خیلی‌ها بحث حضور این بازیکن در جمع سرخ‌پوشان را قطعی می‌دانستند.

بر همین اساس مذاکرات بسیار مثبت پیش رفت؛ حتی حسین پورمحمدی، مدیرعامل مس رفسنجان، دیداری با رضا درویش همتای خود در پرسپولیس داشت و در آن جلسه دو طرف توافق کردند که خدابنده‌لو در ازای پرداخت ۶ میلیارد تومان به عنوان مبلغ رضایتنامه از سوی پرسپولیس به مس رفسنجان راهی تهران شود و قراردادش را امضا کند.

در حالی که بسیاری از طرفداران پرسپولیس منتظر رونمایی از خدابنده‌لو توسط باشگاه سرخ‌پوش بودند، اما ناگهان نظر مسی‌ها تغییر کرد و در میانه راه رقم رضایتنامه را بالا بردند! مدیریت باشگاه مس رفسنجان در ابتدا رقم رضایتنامه خدابنده لو را ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرده بود، اما در جلسه میان پورمحمدی و درویش این رقم به ۶ میلیارد تومان کاهش پیدا کرد. با وجود این توافق شفاهی اما مدیران مس رفسنجان ناگهان دوباره به خدابنده‌لو اعلام کردند که با مبلغ کمتر از ۱۰ میلیارد تومان حاضر به صدور رضایتنامه‌اش نیستند!

1982067

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس نیز حاضر نیست بیشتر از ۶ میلیارد تومان برای رضایتنامه این ستاره به مس رفسنجان بپردازد.

این اتفاقات در حالی رخ داده که خدابنده‌لو بسیار علاقه‌مند به پیوستن به پرسپولیس است؛ او که در مقاطع مختلف انتشار فیلم‌ها و تصاویر حضورش در کودکی در استادیوم با پیراهن پرسپولیس حاشیه‌ساز شده و همواره علاقه‌اش به این تیم را کتمان نکرده، در روزهای گذشته در جلسات بسیاری با مدیران مس رفسنجان شرکت کرده تا شاید بتواند آنها را متقاعد به دادن تخفیف کند.

در جلسات برگزار شده میان خدابنده‌لو و مدیران مس، این بازیکن حتی حاضر شده مبلغی هم شخصا پرداخت کند و با احتساب ۶ میلیاردی که پرسپولیس پرداخت می‌کند، رقم رضایتنامه را باز هم بالاتر ببرد، اما همچنان در این خصوص همکاری با خدابنده‌لو صورت نگرفته است.

در چنین شرایطی تغییرات روی نیمکت مس رفسنجان هم مزید بر علت شده تا مذاکرات میان پرسپولیس با مدیران نارنجی‌پوش موقتا متوقف شود؛ حالا که به نظر می‌رسد سعید دقیقی به زودی هدایت مس رفسنجان را برعهده می‌گیرد، سرنوشت صدور رضایتنامه خدابنده‌لو به یک نفر دیگر هم گره خورده است.

بی‌شک با توجه به توانایی‌های خدابنده‌لو، سرمربی جدید مسی‌ها هم علاقه به استفاده از او خواهد داشت و به سادگی حاضر به جدایی‌اش نمی‌شود. هرچه هست او حداقل باید تا سه‌شنبه شب صبر کند و امیدوار به دریافت رضایتنامه و حضور در پرسپولیس باشد.

رؤیای کودکی خدابنده‌لو اگرچه تا آستانه تحقق پیش رفته بود، اما برخی معادلات آن را احتمالا برهم بزند. اتفاقی که برای این بازیکن خوشایند نیست و البته که نیاز به همکاری مدیران مس رفسنجان و در راس آن حسین پورمحمدی مدیرعامل این باشگاه دارد.

باید منتظر ماند و دید درباره خدابنده‌لو چه اتفاقی می‌افتد و این بازیکن در نهایت برای کدام تیم در نیم فصل دوم توپ خواهد زد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.