تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 شهریور 1397 - 19:08
کد خبر : 38618

انتقاد شدید آیت الله جنتی از گرانی و وضعیت اقتصادی در سخنان پایانی اجلاس خبرگان

آرمان شرق: رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت ما باید دشمن را ناامید کنیم. آنان به این دلبسته اند که مشکلات داخلی ما را از پا دربیاورد، اما امیدوارم مسئولان و سران قوا به شکلی رفتار کنند که مشکلات مردم برطرف شود. به گزارش آرمان شرق، آیت الله جنتی در سخنان خود در اختتامیه پنجمین اجلاسیه

آرمان شرق: رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت ما باید دشمن را ناامید کنیم. آنان به این دلبسته اند که مشکلات داخلی ما را از پا دربیاورد، اما امیدوارم مسئولان و سران قوا به شکلی رفتار کنند که مشکلات مردم برطرف شود.

به گزارش آرمان شرق، آیت الله جنتی در سخنان خود در اختتامیه پنجمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان دو رئیس قوه قضاییه و مقننه در اجلاسیه خبرگان گفت:

یکی از مواردی که در این جلسه مورد اهمیت بود مطالبات رهبری درباره گرفتاری و مشکلات مردم از مسئولان بود. گرانی مردم را از پا در می آورد و هیچ انسانی نیست که قلبش با دیدن مشکلات مردم به درد نیاید.

امیدوارم مسئولان و سران قوا به شکلی رفتار کنند که مشکلات مردم برطرف شود.

جنتی در پایان نیز گفت: ما چهل سال را داریم می‌گذرانیم و خداوند در همه این سال‌ها به ما عطوفت داشته است. خداوند ما را به راه راست هدایت فرماید و ما باشیم و شاهد ظهور باشیم و از شهدای راه ایشان باشیم. از همه اعضا تشکر می‌کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.