تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 - 10:48
کد خبر : 144163

انتظار ۵۰ میلیون هوادار پرسپولیس برای گلزنی

انتظار ۵۰ میلیون هوادار پرسپولیس برای گلزنی

آرمان شرق-گروه ورزش:هواداران فوتبال دوست دارند که بازی نمایشی را شاهد باشند و هواداران پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیستند، به نظرم پرسپولیس حتماً باید در نیم فصل تقویت شود تا افت گلزنی این تیم که از اول فصل همراه با پرسپولیس است، برطرف شود. دست یحیی گل محمدی برای چینش و انتخاب بازیکنان خالی است و گاهاً ما شاهد حضور «گئورگی گولسیانی» در خط حمله پرسپولیس هستیم در صورتی که این بازیکن مدافع است و نمی‌تواند کارایی یک مهاجم شش دانگ را برای پرسپولیس داشته باشد.

انتظار ۵۰ میلیون هوادار پرسپولیس برای گلزنی

۵۰ میلیون هوادار پرسپولیس انتظار گلزنی دارند/ تیم باید تقویت شود

کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس با داشتن ۵۰ میلیون هوادار در زمینه گلزنی ضعیف عمل می کند و باید در نیم فصل تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شامگاه دوشنبه ۶ آذر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا تکلیف صعود پرسپولیس به مرحله حذفی این رقابت‌ها به هفته آخر کشیده شود.

در همین رابطه با محمدرضا مهدوی پیشکسوت تیم پرسپولیس و کارشناس فوتبال گفت‌وگو کرده ایم.

مهدوی در خصوص عملکرد پرسپولیس در برابر النصر اظهار داشت: بازی همیشه در عربستان برای تیم‌های ایرانی دشوار بوده است. آنها با استفاده از اتفاقات و حاشیه‌هایی که ایجاد می‌کنند قصد تخریب روحیه و تمرکز بازیکنان ایرانی را دارند که در این مورد کادرفنی تیم پرسپولیس بسیار هوشیارانه عمل کرد و توانست مانع از عدم تمرکز بازیکنان شود.

اوتاویو رهبر النصر در خط میانی بود

او ادامه داد: هر دو تیم بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و تماشاگران شاهد یک دیدار دلچسبی بودند. نتیجه بازی بیشتر به سود تیم عربستانی شد چون آنها به یک امتیاز نیاز داشتند تا صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کنند که به خواسته خود دست یافتند. «اوتاویو مونترو» در میانه‌های زمین بسیار عملکرد خوبی داشت و توانست به خوبی تیم النصر را رهبری کند، علاوه بر اوتاویو، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر هم چندین موقعیت خطرناک را از دست داد و پرسپولیس هم در این دیدار بسیار بدشانس بود که فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست داد تا نتوانیم به یک پیروزی با ارزش و مهم مقابل این تیم عربستانی دست یابیم.

مهدوی افزود: با نتیجه‌ای که در بازی با النصر کسب شد، در دیدار با الدحیل محکوم به پیروزی هستیم و امیدوارم در حضور هوادران پرسپولیس به این مهم دست یابد و جشن صعود خود را برگزار کند.

۵۰ میلیون هوادار پرسپولیس انتظار گلزنی دارند/ تیم باید تقویت شود

۵۰ میلیون هوادار پرسپولیس از این تیم انتظار گل دارند

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص ضعف خط حمله این تیم بیان کرد: هافبک‌های پرسپولیس در بازی با النصر بسیار توپ را خوب در زمین به گردش در میاوردند و موقعیت‌های خوبی هم نصیب شهاب زاهدی شد اما این بازیکن نتوانست هیچکدام از آنها را به ثمر برساند. با حضور نبیل باهویی هم اوضاع تفاوتی نکرد، پرسپولیس ۵۰ میلیون هوادار دارد و آنها توقع دارند که مهاجمان تیمشان گلزنی کنند.

کارشناس فوتبال خاطر نشان کرد: هواداران فوتبال دوست دارند که بازی نمایشی را شاهد باشند و هواداران پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیستند، به نظرم پرسپولیس حتماً باید در نیم فصل تقویت شود تا افت گلزنی این تیم که از اول فصل همراه با پرسپولیس است، برطرف شود. دست یحیی گل محمدی برای چینش و انتخاب بازیکنان خالی است و گاهاً ما شاهد حضور «گئورگی گولسیانی» در خط حمله پرسپولیس هستیم در صورتی که این بازیکن مدافع است و نمی‌تواند کارایی یک مهاجم شش دانگ را برای پرسپولیس داشته باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.