تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1397 - 15:57
کد خبر : 39489

آخرین قیمت سکه در بازار تهران

آرمان شرق:در بازار پرنوسان امروز طلا و ارز، سکه تمام طرح جدید ۹۷ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۱ هزار تومان با افزایش قیمت مواجه شدند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، در بازار امروز (سه‌شنبه) سکه تمام طرح جدید نسبت به روز گذشته با افزایش قیمت همراه شده و

آرمان شرق:در بازار پرنوسان امروز طلا و ارز، سکه تمام طرح جدید ۹۷ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۱ هزار تومان با افزایش قیمت مواجه شدند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، در بازار امروز (سه‌شنبه) سکه تمام طرح جدید نسبت به روز گذشته با افزایش قیمت همراه شده و چهار میلیون و ۴۶۷ هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین سکه تمام طرح قدیم نیز چهار میلیون و ۱۰۱ هزار تومان قیمت دارد.

همچنین نیم سکه ۴۱ هزار تومان افزایش قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده و دو میلیون و ۱۴۱ هزار تومان فروخته می‌شود. ربع سکه نیز ۱۱ هزار تومان افزایش قیمت دارد و یک میلیون و ۱۱۱ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر، هر قطعه سکه یک گرمی در بازار امروز ۶۲۱ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۷۴ هزار تومان در طلافروشی‌ها داد و ستد می‌شود.

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۶۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان است و هر اونس طلا در بازار جهانی ۱۱۹۴ دلار و ۶۰ سنت قیمت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.