تاریخ انتشار : دوشنبه 19 شهریور 1397 - 14:33
کد خبر : 39288

امروز قیمت مرغ در بازار چقدر بود ؟

آرمان شرق:رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت مرغ در خرده فروشی‌ها به ۹۷۰۰ تومان رسیده که این کاهش قیمت به ضرر تولیدکنندگان است. به گزارش آرمان شرق مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص کاهش قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: قیمت مرغ روند

آرمان شرق:رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت مرغ در خرده فروشی‌ها به ۹۷۰۰ تومان رسیده که این کاهش قیمت به ضرر تولیدکنندگان است.

به گزارش آرمان شرق مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص کاهش قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: قیمت مرغ روند کاهشی را از اواخر هفته گذشته داشته و در حال حاضر قیمت مرغ زنده ۵۷۰۰ تومان، در کشتارگاه ۷۸۰۰ تومان و تحویل در واحدهای صنفی با قیمت ۸۹۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی افزود: قیمت مرغ در خرده فروشی‌ها هم به ۹۷۰۰ تومان رسیده که این کاهش قیمت به ضرر تولیدکنندگان است. قیمت مرغ در مرغداری‌ها اگر از ۶ هزار تومان کاهش یابد به ضرر تولیدکنندگان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در ادامه تصریح کرد: دلیل این کاهش قیمت، افزایش عرضه مرغ نسبت به تقاضای بازار است که تقاضا بسیار کاهش یافته است.

یوسف خانی با اشاره به نوسانات تقاضا در ایام ماه محرم و صفر اذعان داشت: در ماه محرم و صفر هم افزایش تقاضا چشم‌گیر نخواهد بود و تنها بخشی از مرغ‌های سبک وزن به فروش خواهد رسید که در روزهای اول ماه محرم این روند اتفاق خواهد افتاد و پس از آن مجددا کاهش تقاضا خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: با ادامه این روند بازهم کاهش قیمت خواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.