گربه‌سیاه پرسپولیس برابر گل‌گهر

گربه‌سیاه پرسپولیس برابر گل‌گهر

مهدی ترابی در حالی در ترکیب اصلی پرسپولیس برابر گل‌گهر به میدان می‌رود که آمار جالبی را در مقابل این تیم از خود به ثبت رسانده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ شماره ۹ پرسپولیس در حالی در دو بازی اخیر دو فرصت طلایی را برای گلزنی از دست داده که در بین بازیکنان پرسپولیس بیشترین آمار گلزنی روبروی گل گهر را به خود اختصاص داده است.

مهدی ترابی در تقابل های پرسپولیس برابر گل گهر تا به امروز موفق شده ۳ بار روبروی این تیم گلزنی کند تا بدین ترتیب هت تریک ویژه ای برای بازیکن ملی پوش سرخ ها مقابل تیم سیرجانی به ثبت برسد و می توان او را امید اول گلزنی روبروی گل گهر دانست.

با توجه به تساوی خانگی استقلال ،فرصت بسیار خوبی نصیب پرسپولیس و گل گهر شده تا قهرمان نیم فصل را از میان خود انتخاب کنند.

 

بهترین خبر برای پرسپولیس پیش از دیدار با گل گهر

بهترین خبر برای پرسپولیس و گل گهر این بود که استقلال در خانه دو امتیاز حساس را از دست بدهد. اتفاقی که در ورزشگاه آزادی افتاد تا به احتمال بسیار زیاد پرسپولیس و گل گهر قهرمان نیم فصل را از میان خود انتخاب کنند. گل گهر یک بازی عقب افتاده هم با آلومینیوم اراک دارد و به همین دلیل اگر از سد پرسپولیس بگذرد، شانس بسیار خوبی پیدا می‌کند. اگر امیر قلعه نویی پرسپولیس و گل محمدی را شکست بدهد و قهرمان نیم فصل شود آن وقت برای تیم ملی هم شانس زیادی خواهد داشت. چرا که دو سه عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعتقاد دارند سرمربی بعدی تیم ملی باید ایرانی باشد و همه می‌دانند که امثال دایی و مجیدی و گل محمدی شانس زیادی ندارند.

استقلال مقابل مس رفسنجان عملکرد خوبی نداشت و دو امتیاز مهم را از دست داد تا پاس گلی طلایی به پرسپولیس و گل گهر داده باشد. حالا این دو تیم با خیالی آسوده تر و البته انگیزه ای بیشتر به مصاف یکدیگر می‌روند و تیمی که برنده شود هم در جدول موقعیت مناسبی پیدا می‌کند و هم از نظر روحی روانی در شرایط مطلوبی قرار خواهد گرفت. پرسپولیس که هفته گذشته مقابل پیکان خیلی ضعیف ظاهر شد،این هفته می‌تواند با یک تیر چند نشان بزند و از گل گهر و استقلال فاصله بگیرد. تیم یحیی البته گلزن ندارد و برای بازی با گل گهر امید این مربی همچنان به هافبک‌هاست تا با گلزنی جور مهاجمان را بکشند اما گل گهر را هم نباید دست کم گرفت. آنها با انگیزه بالایی به میدان می‌روند تا گام بلندی را با غلبه بر پرسپولیس بردارند. این بازی برای هر دو تیم ۶ امتیازی و بسیار مهم است به خصوص حالا که استقلال با دست خودش به سایر مدعیان پاس گل داده است.برای امیر قلعه نویی هم همیشه بردن پرسپولیس لذت خاص خود را دارد به خصوص حالا که می‌تواند با این برد احتمالی به فدراسیونی‌ها پیام بدهد که برای گرفتن جای کی روش آماده است.امیر مدتها بود که دنبال چنین فرصتی می‌گشت.