تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 دی 1401 - 6:24
کد خبر : 121363

اقدام بی‌سابقه اتحادیه اروپا علیه ایران/ احضار سفرای اروپایی ایران

اقدام بی‌سابقه اتحادیه اروپا علیه ایران/ احضار سفرای اروپایی ایران

آرمان شرق-گروه بین الملل:دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه‌‌‌ای اعلام کرد سفیر ایران نزد این اتحادیه را احضار کرده است. استفانو سانینو، دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه در بیانیه‌‌‌ای اعلام کرد «حسین دهقانی» سفیر ایران نزد این اتحادیه را احضار کرده است.

اقدام بی‌سابقه اتحادیه اروپا علیه ایران/ احضار سفرای اروپایی ایران

فارس : دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه‌‌‌ای اعلام کرد سفیر ایران نزد این اتحادیه را احضار کرده است. استفانو سانینو، دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه در بیانیه‌‌‌ای اعلام کرد «حسین دهقانی» سفیر ایران نزد این اتحادیه را احضار کرده است.
ایسنا : دولت‌‌‌های انگلیس و فرانسه از احضار سفیر ایران به وزارت خارجه کشورشان خبر دادند. به گزارش العربیه، جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه (۱۹‌دی) در بیانیه‌‌‌ای اعلام کرد: «نماینده ایران را احضار کردم تا قویا اعدام‌‌‌های شنیعی را که اخیرا شاهد آن بودیم محکوم کنم.» همچنین وزارت خارجه نروژ سفیر ایران در این کشور را فراخواند. از سوی دیگر تروئیکای اروپا نیز با صدور بیانیه‌‌‌های جداگانه از احضار سفیر کشورمان به وزارت‌‌‌ خارجه به دلایل حقوق بشری خبر دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.