تاریخ انتشار : یکشنبه 3 بهمن 1400 - 7:45
کد خبر : 90240

افت و خیز قیمت دلار

افت و خیز قیمت دلار

بازار ارز دیروز شاهد افت و خیز قیمت دلار بود. دلار در بازار ارز شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ تا نزدیک مرز ۲۸ هزار تومان پیشروی کرد اما در ادامه روز عقبگرد را تجربه کرد و نسبت به روز پنجشنبه ثابت ماند.

بازار ارز امروز شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ شاهد افت و خیز قیمت دلار در مقابل کاهش قیمت سکه و طلا بود.

بازار ارز دیروز شاهد افت و خیز قیمت دلار بود. دلار در بازار ارز شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ تا نزدیک مرز ۲۸ هزار تومان پیشروی کرد اما در ادامه روز عقبگرد را تجربه کرد و نسبت به روز پنجشنبه ثابت ماند. قیمت دلار در بازار ارز امروز بر روی ۲۷ هزار و ۸۸۰ تومان قرار گرفت.در بازار متشکل ارزی اما قیمت دلار امروز نسبت به روز پنجشنبه ۱۰۳ تومان صعود کرد و به ۲۵ هزار و ۵۵۲ تومان رسید.
قیمت درهم اندکی رشد کرد

قیمت درهم همزمان با ثبات قیمت دلار ، نوسان چندانی نداشت و با ۱۰ تومان رشد بر روی ۷ هزار و ۶۱۰ تومان قرار گرفت. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد ۲۷ هزارو ۹۵۱ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار اندکی بالا تر بود.

قیمت سکه و طلا ارزان شد

بازار جهانی طلا امروز شاهد افت ۵ دلاری قیمت اونس طلا بود. این فلز گران بهای جهانی در بازار امروز با ۱۸۳۶ دلار معامله شد.

در بازار ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار ۲ هزار و ۱۰۰ تومان پایین رفت و بر روی ۱ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان قرار گرفت. قیمت فلز گران بهای دیگر هم بر مدار کاهش قرار گرفت. قیمت سکه امروز ۵۰ هزار تومان ارزان شد و با ۱۲ هزار و ۳۵۵ هزار تومان معامله شد. با احتساب قیمت ۲۷ هزار و ۹۹۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۲ میلیون و ۵۱ هزار تومان به دست آمد و حباب سکه نیز ۲.۵۲ درصد بود./اقتصادنیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.