تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 8:19
کد خبر : 141304

اعلام منابع درآمدی بانک تجارت

اعلام منابع درآمدی بانک تجارت

آرمان شرق-گروه اقتصاد:بانک تجارت ایران در ششمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۶ هزار و ۵۵۵ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در شهریورماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۷ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۳۸ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۷ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

اعلام منابع درآمدی بانک تجارت

درآمدی که بانک تجارت از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۴۱ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در شهریورماه را به خود اختصاص داد.

به گزارش اکونگار به نقل از بورس‌نیوز؛ بانک تجارت ایران با سرمایه ثبت شده ۲۲ هزار و ۳۹۳ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۴۹ هزار و ۵۷۷ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری‌ها و کارمزد درآمد کسب کند.

نمودار درآمد بانک تجارت

بانک تجارت ایران در ششمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۶ هزار و ۵۵۵ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در شهریورماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۷ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۳۸ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۷ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

درآمد تسهیلات اعطایی وتجارت

عمده‌ترین درآمد “وتجارت” در شهریورماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با ۲ هزار و ۶۸۰ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک تجارت از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۴۱ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در شهریورماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «مشارکت مدنی» و «سایر تسهیلات» با ۹۹۸ و ۸۵۸ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۱۵ و ۱۴ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.

تفکیک درآمدزایی وضعیت تسهیلات اعطایی ماهانه وتجارت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.