تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1402 - 7:38
کد خبر : 146912

اردوی ۱۰ روزه پرسپولیس در امارات

اردوی ۱۰ روزه پرسپولیس در امارات

آرمان شرق-گروه ورزش:بعد از شکست طلسم انجام اردوی خارجی پرسپولیس طی فصول اخیر، اکنون قرار است این تیم با هماهنگی‌های صورت گرفته به زودی راهی امارات شود و اردوی ۱۰ روزه خود را برپا کند.

اردوی ۱۰ روزه پرسپولیس در امارات

پرسپولیس به یحیی نزدیک می‌شود

به گزارش “ورزش سه”، بعد از شکست طلسم انجام اردوی خارجی پرسپولیس طی فصول اخیر، اکنون قرار است این تیم با هماهنگی‌های صورت گرفته به زودی راهی امارات شود و اردوی ۱۰ روزه خود را برپا کند.

این در حالی است که هنوز تکلیف سرمربی این تیم بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی مشخص نشده است و مدیران تیم همچنان در انتظار برانکو ایوانکوویچ به عنوان گزینه قطعی خود برای این جانشینی هستند.

نکته جالب توجه اینجاست که پرسپولیس در شرایطی راهی اردوی امارات می‌شود که سرمربی سابق این تیم نیز بعد از پایان همکاری با سرخ‌ها برای استراحت راهی این کشور شده است و هرچند بعید است که یحیی در جریان این اردو مسیرش به محل اسکان سرخ‌ها بخورد، اما باید دید تا آن زمان تکلیف نیمکت این تیم به چه شکل خواهد بود و مدیران تیم موفق به انتخاب گزینه مدنظر خود خواهند شد یا خیر.

سرمربی پرسپولیس بعد از پایان همکاری خود با این تیم راهی امارات شده و علی‌رغم شایعات شکل گرفته درباره آینده کارش‌اش در این کشور، او در شرایط کنونی پیشنهادی متوجه خود نمی‌بیند و بنا را بر استراحت تا پایان فصل قرار داده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.