تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مهر 1397 - 13:51
کد خبر : 42721

اخراج مدیر فروشگاه رفاه یاسوج به دلیل احتکار +سند

اخراج مدیر فروشگاه رفاه یاسوج به دلیل احتکار +سند

آرمان شرق:طی نامه‌ سعید ابوترابیان، رئیس هیئت مدیره فروشگاه رفاه کشور در تاریخ ۹۷.۷.۱۰، به شماره ۷۸۱مدیر فروشگاه رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد اخراج شد. ‌به گزارش ‌آرمان شرق و به نقل از ایسنا در این نامه آمده است؛ مدیر استان کهگیلویه و بویراحمد آقای شیروان نگهداری با سلام همانطور که اطلاع دارید وظیفه این

آرمان شرق:طی نامه‌ سعید ابوترابیان، رئیس هیئت مدیره فروشگاه رفاه کشور در تاریخ ۹۷.۷.۱۰، به شماره ۷۸۱مدیر فروشگاه رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد اخراج شد.

‌به گزارش ‌آرمان شرق و به نقل از ایسنا در این نامه آمده است؛مدیر فروشگاه رفاه یاسوج

مدیر استان کهگیلویه و بویراحمد

آقای شیروان نگهداری

با سلام

همانطور که اطلاع دارید وظیفه این فروشگاه فروش کالاست و این موضوع حتی در نام این شرکت درج شده و انبار محلی صرفا برای پشتیبانی کالای فروشگاه است تا فرونش در فروشگاه بطور مستمر جریان داشته باشد اما علی رغم تاکیدات مکرر و ابلاغیه های ستاد مرکزی مبنی بر عدم نگهداری کالا در انبار و تسریع در فروش کالا متاسفانه گزارشات ارسالی حاکی از نگهداری روغن و عدم فروش به موقع آن به مشتریان در فروشگاه یاسوج می‌باشد.

این موضوع نه تنها خلاف ذات صنعت فروشگاه داری و عدم اجرا مصوبات ستادمرکزی است بلکه در این مقطع حساس کنونی که کشور با آن مواجه است و مردم در تامین مایحتاج روزانه خود با مشکل مواجه اند خلاف وجدان انسانی است و وظیفه آحاد مردم کمک به هم نوعان برای عبور از این مقطع حساس می باشد.

پیام اصلی سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) از قیام عاشورا این است اگر دین ندارید و از روز واپسین نمی هراسید لااقل در دنیا آزاد مرد زندگی کنید و نگهداری کالا در برهه کنونی نه تنها از لحاظ مالی و تجاری به ضرر شرکت است بلکه مهمتر از آن با صفت آزادگی و جوانمردی سازگاری دارد و هر انسانی ان را نکوهش می کند.

زحمات و تلاش جنابعالی از ابتدا قابل انکار نیست لیکن به قول شاعر “هفتاد سال عبادت یک شب به باد می رود” و موارد مذکور حاکی از این است که یا کالا را در انبار نگهداری نموده و یا در صدور سریع حواله کالا به سطح فروش اهمال نموده اید که در هر صورت نشان دهنده عدم درک صحیح جنابعالی از صنعت فروشگاهی و شرایط حساس و سخت کنونی کشور است.

از تاریخ ابلاغ این نامه از شرکت فروشگاههای زنجیره ای رفاه اخراج گشته و جناب آقای قائدی به عنوان سرپرست استان تا انتخاب مدیر جدید استان معرفی می گردند.

لازم به ذکر است که مسئولیت های اجتماعی، کیفری و حقوقی ناشی از عدم فروش به موقع کالا متوجه جنابعالی بوده و در آینده توسط مراجع مربوطه و این شرکت پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، روز شنبه، ۷ مهرماه ۹۷، “جعفر گوهرگانی”، معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با همراهی خبرنگاران رسانه‌های استان در بازدید سرزده از فروشگاه رفاه یاسوج از مسئولان این فروشگاه انتقاد کرد و گفت: باید تابلوی اوج بی‌انصافی را در محل این فروشگاه نصب کرد.

در حالی که مسئولان فروشگاه رفاه یاسوج مدعی بودند که ۱۵ روز است نتوانسته‌ایم به دلیل اعتراض کامیون‌داران کالاهای اساسی مردم از جمله روغن و برنج بیاوریم اما گوهرگانی، معاون امور اقتصادی استاندار با حضور در انبار این فروشگاه با کارتن های روغن مواجه شد.

توهین به اصحاب رسانه و خبرنگاران و معاون امور اقتصادی استاندار و درگیری لفظی برخی از کارکنان این فروشگاه بزرگ یاسوج با خبرنگاران از حاشیه های این بازدید بود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.