تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1402 - 10:17
کد خبر : 141173

آیا عارف غلامی جذب پرسپولیس می شود؟

آیا عارف غلامی جذب پرسپولیس می شود؟

آرمان شرق-گروه ورزش:یحیی برای پوشش جای خالی پورعلی گنجی به دنبال یک مدافع وسط است تا ذخیره مناسبی برای کنعانی زادگان و گولسیانی باشد. حالا صبح امروز عارف غلامی بازیکن فصل پیش استقلال که این روزها بازیکن آزاد محسوب می شود پیج مدرسه فوتبال پرسپولیس را فالو کرده و شایعاتی مبنی بر پیوستن او به تیم گل محمدی شنیده می شود.

آیا عارف غلامی جذب پرسپولیس می شود؟

خبری جدید از باشگاه پرسپولیس | بازیکن استقلال جذب پرسپولیس میشود ؟!

به گزارش شمانیوز: عارف غلامی در اقدامی عجیب پیج مدرسه فوتبال باشگاه پرسپولیس را فالو کرده و شایعاتی مبنی بر اینکه پرسپولیس به‌دنبال جذب اوست ایجاد شده است.

مرتضی پورعلی گنجی مدافع پرسپولیس در بازی تیم ملی و قطر در تورنمنت اردن دچار مصدومیت و پارگی مینیسک و رباط صلیبی شد و حداقل تا ۶ ماه آینده نمی تواند به میادن برگردد. این دومین مصدومیت سنگین بازیکنان پرسپولیس در یک ماه اخیر بود و پیش از پورعلی گنجی هم یاسین سلمانی در بازی مقابل گل گهر دچار پارگی رباط صلیبی شد تا دست گل محمدی خالی شود.

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که مدیران این باشگاه به دنبال این هستند تا یاسین سلمانی و پورعلی گنجی را از لیست این تیم خارج کنند تا بتوانند دو بازیکن جدید جذب کنند. یحیی برای پوشش جای خالی پورعلی گنجی به دنبال یک مدافع وسط است تا ذخیره مناسبی برای کنعانی زادگان و گولسیانی باشد. حالا صبح امروز عارف غلامی بازیکن فصل پیش استقلال که این روزها بازیکن آزاد محسوب می شود پیج مدرسه فوتبال پرسپولیس را فالو کرده و شایعاتی مبنی بر پیوستن او به تیم گل محمدی شنیده می شود.

غلامی چند فصلی در استقلال حضور داشته و با این تیم به مقام قهرمانی لیگ رسیده است. غلامی ابتدای تابستان برای لژیونر شدن با چند تیم فرانسوی به توافق رسید اما گویا در تست‌های پزشکی و فنی این تیم ها رد شد و حالا بدون تیم مانده است./منبع: صدانلاین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.