تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1402 - 21:21
کد خبر : 134426

آه ای احمدرضای احمدی

آه ای احمدرضای احمدی

آرمان شرق-گروه جامعه:تو اگر احمدی هستی من شاملو ام. دفعه بعد که میای خونه ما حتما بیارش من ببینمش. بعدها که شنید ایلیا مشکل اوتیسم دارد چشمانش پر از اشک شد اما هربار هم می گفت ولی خیلی بچه باهوشیه؛ من و بدجوری ضایع کرد. خدایش بیامرزاد که همیشه یاد و خاطره اش با خوشی و شادی همراه است.

آه ای احمدرضای احمدی

سید عبدالجواد موسوی نویسنده و شاعر در واکنش به درگذشت احمدرضا احمدی یادداشتی کوتاه در صفحه شخصی در اینستاگرامش منتشر کرد.

سید عبدالجواد موسوی نویسنده و شاعر در واکنش به درگذشت احمدرضا احمدی در صفحه شخصی در اینستاگرامش نوشت: ایلیا دو سه ساله بود. احمدرضا احمدی زنگ زد منزل ما. همیشه عادت داشت خودش را معرفی کند. فکر کنم این یک جور عادت نسل آن ها بود و هست.

کیمیایی هم هر وقت زنگ می زند همان اول می گوید: مسعود کیمیایی هستم. می گفتم: احمدرضا احمدی زنگ زد و ایلیا گوشی را برداشت. آقای احمدی گفت: من احمد رضا احمدی هستم. ایلیا هم گفت: عه؟ و بعد از گوشی را قطع کرد. به ایلیا گفتم: کی بود؟ گفت: احمد رضا احمدی.

ایلیا با آن که دیر کرد تکلم داشت اسم شاعران و نویسندگان را خوب بلد بود. من فکر کردم الکی می گوید. تلفن دوباره زنگ زد. خودم برداشتم. جدی احمد رضا جان احمدی بود. گفت: احمد رضا احمدی هستم. گفتم: مخلص استاد. گفت: اول بگو اون توله سگی که گوشی را برداشت کی بود؟ خنده ام گرفته بود. گفتم: پسرم ایلیا. گفت: هیشکی تا حالا این جوری من و ضایع نکرده بود. گفتم: منظوری نداشت. کاملا اتفاقی بود. گفت: نخیر. خیلی هم حواسش جمع بود.

منظورش این بود که تو اگر احمدی هستی من شاملو ام. دفعه بعد که میای خونه ما حتما بیارش من ببینمش. بعدها که شنید ایلیا مشکل اوتیسم دارد چشمانش پر از اشک شد اما هربار هم می گفت ولی خیلی بچه باهوشیه؛ من و بدجوری ضایع کرد. خدایش بیامرزاد که همیشه یاد و خاطره اش با خوشی و شادی همراه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.