تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 آبان 1397 - 17:53
کد خبر : 47846

آخرین وضعیت بازار ارز و سکه و طلا/ سقوط قیمت ها ادامه دارد/ جدول کامل

آرمان شرق: در ادامه روند نزولی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز، امروز نیز قیمت‌ها کاهش یافتند و سکه به زیر مرز ۴ میلیون تومان رفت و دلار در آستانه مرز ۱۳ هزار تومانی قرار گرفت. مثقال طلای آب‌شده نیز وارد کانال ۱.۵ میلیون تومانی شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از اقتصادنیوز؛ امروز

آرمان شرق: در ادامه روند نزولی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز، امروز نیز قیمت‌ها کاهش یافتند و سکه به زیر مرز ۴ میلیون تومان رفت و دلار در آستانه مرز ۱۳ هزار تومانی قرار گرفت. مثقال طلای آب‌شده نیز وارد کانال ۱.۵ میلیون تومانی شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از اقتصادنیوز؛ امروز چهارشنبه ۲۳ آبان ماه، بازار طلا و ارز پایتخت همچنان بر مدار کاهش قیمت‌ها حرکت می‌کند. روند نزولی نرخ‌ها از ابتدای هفته شروع شده است و طی دیروز و امروز شیب کاهش قیمت اندکی بیشتر شده است.

سکه امامی (طرح جدید) که روز گذشته وارد کانال ۴.۱ میلیون تومانی شده بود، امروز بار نرخ ۴.۲ میلیون تومان بازگشایی شد. در ساعت میانی روز سکه به کانال ۴.۱ میلیون تومان بازگشت و بعدازظهر ریزش قیمت سکه تا عبور از مرز ۴ میلیون تومان و ورود به کانال ۳.۹ میلیون تومانی ادامه یافت. همچنین گزارش‌ها حاکی از نرخ ۳ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان در معاملات امروز است اما در لحظه تنظیم گزارش (حوالی ساعت ۴ بعدازظهر) سکه طرح جدید حدود ۳ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان است.

سکه بهار آزادی (طرح قدیم) در پایان روز گذشته نرخ ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان را ثبت کرد و برای امروز نرخ جدیدی اعلام نشده‌است. نیم‌سکه امروز ۲ میلیون و ۸۰ هزار تومان بوده و ربع‌سکه ۱ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان است. سکه گرمی نیز امروز تا ۶۵۰ هزار تومان کاهش یافت.

مثقال طلای آب‌شده روز گذشته وارد کانال ۱.۶ میلیون تومانی شد و امروز پس از بازگشایی به مرز ۱.۷ میلیون تومان هم رسید، اما پس از ظهر با ورود به مدار نزولی نرخ‌ها، مثقال طلای آب شده نیز وارد کانال ۱.۵ میلیون تومانی شد و توانست تا ۱ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان نیز کاهش یابد. حوالی ساعت ۴ بعدازظهر مثقال طلای آب‌شده تا ۱ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان است.

اونس طلا در بازار جهانی امروز به زیر ۱۲۰۰ دلار هم رسید اما هم‌اکنون روی مرز ۱۲۰۰ دلار ایستاده‌است. گرم طلای ۱۸ عیار امروز حداکثر تا ۳۶۷ هزار تومان و گرم طلای ۲۴ عیار تا حدود ۴۸۸ هزار تومان کاهش یافته‌است.

دلار آمریکا در بازار غیررسمی روز گذشته در میان کانال ۱۳ هزار تومانی واقع شد و امروز نیز با نرخ ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان آغاز به کار کرد. دلار پس از ظهر رفته رفته به مرز ۱۳ هزار تومان نزدیک شد اما نتوانست از این مرز عبور کند. در لحظه تنظیم گزارش دلار با نرخ ۱۳ هزار و ۵۰ تومان معامله می‌شود.

یورو نیز امروز به مرز ۱۵ هزار تومان نزدیک شد و پوند انگلیس در پایین کانال ۱۷ هزار تومان قرار دارد. درهم امارات نیز امروز تا ۳ هزار و ۵۷۰ تومان کاهش یافت.

نرخ‌های امروز در بازار طلا و ارز پایتخت به شرح زیر است:

عنوان

قیمت امروز

بالاترین

پایین‌ترین

دلار آمریکا در بازار آزاد

۱۳.۵۵۰

۱۳.۰۵۰

یورو

۱۵.۴۰۰

۱۵.۰۵۰

پوند انگلیس

۱۷.۵۰۰

۱۷.۱۰۰

درهم امارات

۳.۶۸۰

۳.۵۷۰

سکه امامی

(طرح جدید)

۴.۲۱۰.۰۰۰

۳.۸۹۰.۰۰۰

سکه بهار آزادی (طرح قدیم)

۴.۰۵۰.۰۰۰

مثقال طلای آب‌شده

۱.۷۰۰.۰۰۰

۱.۵۶۰.۰۰۰

انس طلا (دلار)

۱.۲۰۴

۱.۱۹۸

گرم طلای ۱۸ عیار

۳۸۵.۵۰۰

۳۶۷.۵۰۰

گرم طلای ۲۴ عیار

۵۱۴.۰۰۰

۴۸۸.۰۰۰

نیم‌سکه

۲.۰۸۰.۰۰۰

ربع سکه

۱.۱۱۰.۰۰۰

سکه گرمی

۶۵۰.۰۰۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.