پرسپولیس برای پست مدافع چپ با دو گزینه خارجی وارد مذاکره شد.

تحرکات پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی به صورت جدی‌تری در روزهای گذشته آغاز شده است. بر همین اساس مدیران باشگاه طبق لیست گل محمدی در پی جذب مدافع چپ هستند و به سراغ عبدالکریم حسن، مرد سال سابقه آسیا رفتند.

این ستاره قطری که از سوی یک ایجنت شناخته شده ایرانی به باشگاه پرسپولیس معرفی شده، فصل قبل به دلیل درگیری با مدیران السد و قطری از این کشور خارج شد و هم اکنون به صورت قرضی در کویت توپ می‌زند. کادرفنی پرسپولیس هم پس از بررسی شرایط وی و آمادگی نسبی عبدالکریم حسن، نام این مدافع سرشناس را در لیست گزینه ها قرار داد، اما به دلیل درخواست مالی سنگین وی احتمالا جذب اش سخت و منتفی خواهد بود. البته جذب این ستاره قطری کاملا منتفی نشده است.

گفته می شود عبدالکریم حسن در مذاکرات اولیه با پرسپولیس، یک و نیم میلیون دلار برای نیم فصل و فصل بعد درخواست کرده که رقم هنگفتی محسوب می شود و با مخالفت مدیران این باشگاه مواجه شد.

در پست دفاع چپ، همچنین چندین گزینه جدید به پرسپولیس معرفی شده است که یکی از آنها اروپایی ست و کیفیتی بالایی دارد. صحبت های ابتدایی با وی انجام شده تا اگر سرمربی جدید او را تایید کرد مدیران باشگاه در ادامه بتوانند جذب اش کنند.

پرسپولیس در خط حمله نیز شرایط محمدرضا آزادی را بررسی کرد و پیگیر جذب این مهاجم بود که تا این لحظه باشگاه نساجی مخالف انتقال‌ وی بوده است. ناگفته نماند در مراحل اولیه مذاکرات، مدیران باشگاه نساجی خواهان پرداخت مبلغ سنگینی شدند اما کمی بعد به دلیل کمبود مهاجم به طور کامل با این انتقال مخالفت کردند.

جواد آقایی پور مهاجم استقلال خوزستان دومین گزینه پرسپولیس بود که تا این لحظه مدیران باشگاه به صورت جدی وارد مذاکره با وی و باشگاه اش نشده‌اند.

جذب یک مهاجم خارجی هم در دستور کار بوده و گفته می شود باشگاه برخی گزینه ها را زیر نظر دارد تا به محض معرفی سرمربی جدید اقدام کند.

در خط میانی هم نام خدابنده لو در لیست خرید بوده و گفته می شود مذاکرات پیشرفت خوبی داشته. باشگاه جذب همه گزینه ها را در نهایت پس از تایید سرمربی جدید نهایی خواهد کرد./قرمزآنلاین

جزئیات بازگشت بشار رسن به پرسپولیس

پرسپولیس برای جذب بازیکن دیگری که در لیست یحیی گل‌محمدی برای تقویت تیم قرار گرفته بود، باید تا پایان جام ملت‌ها صبر کند.

جزئیات بازگشت بشار رسن به پرسپولیس

به گزارش منیبان؛ علیرغم جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، مدیران این باشگاه روی لیستی که این مربی برای تقویت تیم داده بود اجماع دارند و آن را مناسب ارزیابی کرده‌اند.بر این اساس طی روزهای اخیر و موازی با تلاش باشگاه برای گزینش سرمربی بعدی و مذاکرات در این مسیر، مذاکراتی نیز با بازیکنان مدنظر خود نیز پشت سر گذاشتند.یکی از این بازیکنان بشار رسن هافبک عراقی اسبق این باشگاه است. رسن که روزهای فوق‌العاده و خاطره‌انگیزی را در پرسپولیس پشت سر گذاشت و در سابقه حضورش در این تیم گلزنی به استقلال در دربی نیز دیده می‌شود، بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا و جدال با اوسان هیوندای کره جنوبی، از کاروان سرخ‌ها جدا شد و راهی لیگ ستارگان قطر شد.با این حال هواداران پرسپولیس همیشه حس ویژه‌ای نسبت به این بازیکن داشتند که حتی در شرایطی که مادرش فوت کرده بود نیز این‌ تیم را تنها نگذاشته و لحظاتی دراماتیک را در ترکیب تیم پشت سر گذاشت.اکنون اما بحث انتقال دوباره بشار رسن به پرسپولیس داغ شده است. بازیکنی که قراردادش در این فصل با تیم قطر اس سی به پایان می‌رسد و البته باید دید شرایط او برای این انتقال احتمالی به چه شکل خواهد بود.پیشنهاد پرسپولیس به بشار رسن رسیده است و البته با توجه به حضور این هافبک تکنیکی و تاثیرگذار در ترکیب تیم ملی عراق در جام ملت‌ها، او و باشگاه همه چیز را به پایان این بازی‌ها موکول کرده‌اند.به همین منظور پرونده این مذاکره تا این لحظه بسته شده و باید دید عراق که در این رقابت‌ها با ژاپن، اندونزی و ویتنام همگروه است، چه شرایطی را پشت سر می‌گذارد و مذاکرات طرفین بعد از مشخص شدن وضعیت تیم ملی عراق به چه شکل خواهد بود.