تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهریور 1397 - 16:07
کد خبر : 38430

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال

آرمان شرق:فدراسیون فوتبال،روزهای پرفشاری را سپری می کند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا،در حالیکه تمرینات تیم ملی برای دیدار دوستانه مقابل ازبکستان از روز گذشته رسما آغاز شد،صحبت های کارلوس کی روش در برنامه دیشب ۹۰ به خوبی نشان داد که وی برای موفقیت در جام ملت های آسیا چه انتظاراتی دارد.

آرمان شرق:فدراسیون فوتبال،روزهای پرفشاری را سپری می کند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا،در حالیکه تمرینات تیم ملی برای دیدار دوستانه مقابل ازبکستان از روز گذشته رسما آغاز شد،صحبت های کارلوس کی روش در برنامه دیشب ۹۰ به خوبی نشان داد که وی برای موفقیت در جام ملت های آسیا چه انتظاراتی دارد.

انتظاراتی که عمدتا با توجه به شرایط امروز ارزی،برای برپایی اردوها و برگزاری دیدارهای دوستانه مشکلات را مضاعف می سازد و البته نیازمند حمایت گسترده دستگاههای مختلف است.

با این وجود،رییس فدراسیون فوتبال در روزهای گذشته شخصا با رفت و آمد مکرر و تماس های مختلف با نهادهای مختلف در حال رایزنی برای تامین منابع مالی جهت آماده سازی تیم ملی بوده است.

تاج در هفته جاری،بارها و بارها با وزیر ورزش و جوانان مذاکره کرده،با مسولان و مدیران کل وزارت اقتصاد،بانک مرکزی و چند بانک دیگر و حتی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به گفت و گوی مستقیم و غیر مستقیم نشسته تا بتواند معضل بزرگ پیش پای تیم ملی را رفع کند.

او که اخیرا حمله قبلی را سپری کرده،امیدوار است بتواند با همراهی که شکل می گیرد مشکلات مالی تیم ملی را برطرف کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.