تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آذر 1401 - 9:05
کد خبر : 119459

درخشش فولاد هرمزگان در نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران

درخشش فولاد هرمزگان در نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران

آرمان شرق- گروه اقتصاد:شرکت فولاد هرمزگان دو تندیس و لوح افتخار مدیریت راهبردی و ارتباط موثر با رسانه را از نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران به دست آورد.

شرکت فولاد هرمزگان دو تندیس و لوح افتخار مدیریت راهبردی و ارتباط موثر با رسانه را از نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران به دست آورد.

 در این جشنواره همچنین شرکت فولاد مبارکه موفق به کسب جایزه روابط عمومی برتر کشور شد و با دریافت دو تندیس و لوح افتخار به عنوان روابط عمومی برتر کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

‎هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی‌ها و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران بیست‌ودوم آذر طی دو نوبت صبح و بعد از ظهر با حضور معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علی سلاجقه معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مدیران روابط عمومی‌ها و دستگاه‌های مختلف کشور در سالن بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم شرکت‌های گروه فولاد مبارکه خوش درخشیدند.

علاوه بر شرکت‌های فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان از روابط عمومی شرکت‌های فولاد سنگان، فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری و گروه سرمایه گذاری توکافولاد نیز تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.