تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فروردین 1401 - 8:22
کد خبر : 98746

بازدید مدیر منابع انسانی هلدینگ صدر تامین از شرکت پشم شیشه ایران

بازدید مدیر منابع انسانی هلدینگ صدر تامین از شرکت پشم شیشه ایران

آرمان شرق-گروه اقتصاد::مدیر منابع انسانی صدرتامین از شرکت پشم شیشه ایران بازدید کرد و از نزدیک با نحوه اجرای فرآیندهای منابع انسانی در شرکت آشنا شد و ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای رشد و تعالی کارکنان شرکت پشم شیشه ایران، خواستار ارائه گزارش آخرین وضیعت اقدامات انجام شده در حوزه منابع انسانی شرکت شد.

آرمان شرق-گروه اقتصاد::مدیر منابع انسانی صدرتامین از شرکت پشم شیشه ایران بازدید کرد و از نزدیک با نحوه اجرای فرآیندهای منابع انسانی در شرکت آشنا شد. وی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای رشد و تعالی کارکنان شرکت پشم شیشه ایران ، خواستار ارائه گزارش آخرین وضیعت اقدامات انجام شده در حوزه منابع انسانی شرکت به هلدینگ شد.

 

بازدید مدیر منابع انسانی هلدینگ صدر تامین از شرکت پشم شیشه ایران


احمدی مدیر منابع انسانی هلدینگ صدر تامین از شرکت پشم شیشه ایران بازدید به عمل آورد

به گزارش روابط عمومی شرکت پشم شیشه ایران؛ مدیر منابع انسانی صدرتامین از شرکت پشم شیشه ایران بازدید کرد و از نزدیک با نحوه اجرای فرآیندهای منابع انسانی در شرکت آشنا شد.

در ابتدای این بازدید جهانگیر باقری مدیر عامل شرکت پشم شیشه ایران ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به میهمانان در خصوص پیشینه شرکت بیان داشت: شرکت پشم شیشه ایران در سال ۱۳۴۲ تاسیس گردید این شرکت با بیش از نیم قرن تجربه به عنوان اولین و برترین تولید کننده انواع عایق ها در کشور در زمینه طراحی و تولید انواع عایق های حرارتی برودتی ،صوتی و رطوبتی مورد نیاز مشتریان داخلی و خارجی با تکیه بر تکنولوژی روز ، ایجاد کانال های بازاریابی و توسعه توزیع گسترده محصولات ، با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد و با تجربه فعالیت می نماید.

در ادامه احمدی با اشاره به اینکه این بازدید در راستای رسالت نظارت شرکت سرمایه گذاری صدر تامین صورت می گیرد در جریان مسائل و موضوعات روند تولید ، فروش ، صادرات و پروژه انتقال قرار گرفت.

در پایان وی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در راستای رشد و تعالی کارکنان شرکت پشم شیشه ایران ، خواستار ارائه گزارش آخرین وضیعت اقدامات انجام شده در حوزه منابع انسانی شرکت به هلدینگ شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.