تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 12:59
کد خبر : 92779

نماینده چین: تمامی مذاکره‌کنندگان موافق هستند که به مرحله نهایی رسیده‌ایم

نماینده چین: تمامی مذاکره‌کنندگان موافق هستند که به مرحله نهایی رسیده‌ایم

وانگ کان گفت: همکاران ایرانی ما بسته نهایی خود را ارائه کرده‌اند، همه طرف‌ها به اتفاق نظر رسیده‌اند که مذاکرات وین به مرحله نهایی رسیده است. بنا بر گزارش روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست، کان تصریح کرد: «تمامی مذاکره‌کنندگان موافق هستند که ما به مرحله نهایی رسیده‌ایم، به ویژه آن‌که همکاران ایرانی ما بسته نهایی خود را

وانگ کان گفت: همکاران ایرانی ما بسته نهایی خود را ارائه کرده‌اند، همه طرف‌ها به اتفاق نظر رسیده‌اند که مذاکرات وین به مرحله نهایی رسیده است.
بنا بر گزارش روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست، کان تصریح کرد: «تمامی مذاکره‌کنندگان موافق هستند که ما به مرحله نهایی رسیده‌ایم، به ویژه آن‌که همکاران ایرانی ما بسته نهایی خود را پیشنهاد داده‌اند».
مذاکره‌کننده ارشد چین در مذاکرات وین سپس ابراز امیدواری کرد که ایران «رسماً بازخوردهای مکتوب خود را درباره بسته پیشنهادی برای بحث توسط همه طرف‌ها ارائه کند».
شبکه «سی جی تی ان» نیز گزارش کرد که یک منبع نزدیک به تیم مذاکره‌کننده ایرانی روز گذشته (شنبه) اعلام کرد که ارائه پیشنهادات امری معمول در هر مذاکراتی است و «ایران از روز اول در ارائه ایده‌ها و پیشنهادات جدید پیشگام بوده و طرف‌های دیگر را نیز تشویق به چنین کاری کرده است».

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.