تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دی 1400 - 23:41
کد خبر : 89882

برگزاری سومین نشست هم اندیشی کمیته روابط‌عمومی زنجیره آهن و فولاد

برگزاری سومین نشست هم اندیشی کمیته روابط‌عمومی زنجیره آهن و فولاد

آرمان شرق- نشست هم اندیشی به منظور همفکری و تبادل نظر در جهت هم افزایی در زنجیره آهن و فولاد در حوزه روابط‌عمومی و در راستای هماهنگی بیشتر برای برگزاری موثر سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران تشکیل شد.

سومین جلسه کمیته روابط‌عمومی زنجیره آهن و فولاد برگزار شد
سومین جلسه کمیته روابط‌عمومی زنجیره آهن و فولاد در سال ۱۴۰۰، با حضور «رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت»، مدیران روابط‌عمومی شرکت های بزرگ معدنی و فولادی و اعضای هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، یک شنبه ۲۶ دی ماه در سالن جلسات انجمن فولاد ایران برگزار شد.

سومین جلسه کمیته روابط‌عمومی زنجیره آهن و فولاد در سال ۱۴۰۰، با حضور «رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت»، مدیران روابط‌عمومی شرکت های بزرگ معدنی و فولادی و اعضای هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، امروز یک شنبه ۲۶ دی ماه در سالن جلسات انجمن فولاد ایران برگزار شد.

این نشست هم اندیشی به منظور همفکری و تبادل نظر در جهت هم افزایی در زنجیره آهن و فولاد در حوزه روابط‌عمومی و در راستای هماهنگی بیشتر برای برگزاری موثر سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران تشکیل شد.

شایان ذکر است سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران از ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود و شرکت های بزرگ معدنی، فولادی و تأمین کنندگان مطرح زنجیره فولاد در آن مشارکت دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.