تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 - 10:37
کد خبر : 87023

دیدار شورای سیاستگذاری اجلاس برند با حضرت آیت ا… العظمی علوی گرگانی

دیدار شورای سیاستگذاری اجلاس برند با حضرت آیت ا… العظمی علوی گرگانی

آرمان شرق- تشکیلات شما تشکیلات خوبی است ، درآینده امیدواریم با برگزاری چنین برنامه هایی بهتر ازین امور اداره شود . نظم امرتان را بهتر کنید و این کار و این حرکت بسیار خوب است و این برند هم بسیار خوب است که در باره آن تحت عنوان خاصی که مورد توجه مردم قرار گیرد، اقدام کنید.

نظم امرتان را بهتر کنید و این کار و این حرکت بسیار خوب است و این برند هم بسیار خوب است که در باره آن تحت عنوان خاصی که مورد توجه مردم قرار گیرد، اقدام کنید.

در دیداری که ۵شنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۰ با حضور دبیر شورای سیاستگذاری جناب آقای سعید بابایی و دبیر یازدهمین کنفرانس بین المللی برند جناب آقای علیرضا نجفی و دبیر کمیته فقهی برند و عضو شورای سیاستگذاری اجلاس سرکار خانم دکتر اشرفی گودرزی و آقای حاج مجید عبدا… مشاور ویژه اجلاس و آقای شیردل دبیر کمیته نظارت و بازرسی، در محضر حضرت آیت ا… العظمی علوی گرگانی دامه ظله جهت دریافت رهنمودهای لازم و دعوت از معظم له برای حضور در شورای سیاستگذاری اجلاس برگزار شد، در ابتدا سرکار خانم دکتر اشرفی گودرزی در سخنانی به تببین موضوع برگزاری اجلاس جهانی برند و نقش و جایگاه کمیته فقهی برند در این دوره پرداختند؛
در ادامه حضرت آیت ا… العظمی علوی گزگانی دامه ظله الوارف فرمودند:
کار اجلاس برند کار خوبیست و این چنین اجتماعاتی خیر و برکت دارد
و همانطور که امیرالمومنین ع یکی از فرمایشاتشان همین است (نظم امرکم) :در کارهایتان منظم باشید یعنی تحت عنوان خاصی که مردم بدانند این گروه مراد به این مرحله استند و لذا بسیار خوب است که با این مارک یا عنوان جلو برویم و هرچی در این کارخانه ها و کسب و کارها مردم بدانند آنچه برند هست هرچه میخواهند منعلق به چه دسته ای و چه برندی هست
و لذا در اصل قضیه نظم و انظباط این موضوع را اقتضا میکند که انسان بزای خودش علامت بگذارد که بوسیله آنها نقطه امتیاز شرکتها معلوم شود و این بسیار خوب است.
ولی یک نکته هست که خداوند تبارک و تعالی در قزآن می فرمایند هرچه ازین برنامه ها پیش بیاید خوی است اما بدانید کسانی در این امور موفقیت دارند که تقوای خدارا در نظر بگیرند ود کارشان پاکیزه باشند و خلافی بوجود نیاید و مراقبت کنند کالایی که به مردم می دهند اعتبارشان دست نخورد که اگر یکبار اعتبار دست خورد دیگر ارزش اولیه خود را از دست می دهد.
تشکیلات شما تشکیلات خوبی است ، درآینده امیدواریم با برگزاری چنین برنامه هایی بهتر ازین امور اداره شود .
نظم امرتان را بهتر کنید و این کار و این حرکت بسیار خوب است و این برند هم بسیار خوب است که در باره آن تحت عنوان خاصی که مورد توجه مردم قرار گیرد، اقدام کنید.
توفیقات همه شما عزیزان را از خدا خواستارم و شمارا به خدا می سپارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.