تاریخ انتشار : جمعه 10 اردیبهشت 1400 - 15:04
کد خبر : 67182

رشد سه برابری تولید مجتمع فولاد صنعت بناب در فروردین

رشد سه برابری تولید مجتمع فولاد صنعت بناب در فروردین

ارمان شرق- به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها در این مجتمع با رشد سه برابری تولید نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل در فروردین ماه آغاز شد .

رشد تولید مجتمع فولاد صنعت بناب در فروردین سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها
به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها در این مجتمع با رشد سه برابری تولید نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل در فروردین ماه آغاز شد .
مجتمع فولاد صنعت بناب در ابتدای سالجاری با تغییرات سیستماتیک مدیریتی و بازنگری در برنامه ها و فرآیندهای موجود ، درواحد های ذوب و نورد شروعی خوب را تجربه کرد و در فروردین ماه، با رشد سه برابری تولید نسبت به سال قبل ، رکورد تولید سال های قبل را بهبود بخشید و به میزان تولید ۷۳ هزارتن در این ماه رسید که میزان تولید در فروردین سال گذشته ۲۵ هزار تن بوده است.
برنامه ریزی در حوزه های فنی و مهندسی برای تحقیق و پژوهش، بومی سازی قطعات و کاهش هزینه های تمام شده با برخورداری از توان و دانش پرسنل مجرب و متخصص مجتمع در دستور کار قرار گرفته است .
صیانت از نیروی انسانی و ارزش گذاری به سرمایه های اصلی مجموعه نیز از اولویت های اصلی مدیریت شرکت بوده و در راستای تکریم و حمایت از ایشان اقدامات لازم صورت می گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.