تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 - 6:04
کد خبر : 115954

۴ روشی که فناوری صنعت روابط عمومی را تغییر می دهد

۴ روشی که فناوری صنعت روابط عمومی را تغییر می دهد

آرمان شرق-گروه ارتباطات:در روابط عمومی، داده های بزرگ در واقع بسیار مفید هستند. تجزیه و تحلیل کلان داده ها به متخصصان روابط عمومی اجازه می دهد تا روندهای بلندمدت بازار را درک کنند تا بتوانند به طور موثر تحولات آینده را پیش بینی کنند. این پیش بینی دقیق به این معنی است که برنامه ریزی استراتژی روابط عمومی بهتر می تواند انجام شود.

توسط استیو کانوی | ۲۶ اوت ۲۰۲۱ |

آرمان شرق:روابط عمومی افراد تجاری در حال تعامل با رابط های دیجیتال، نمودارها و هوش مصنوعی هستند فیس بوک توییتر لینکدین پست الکترونیک حوزه روابط عمومی به طور طبیعی پاسخگوی تغییرات فناوری است. در ۲۰ سال گذشته، استراتژی روابط عمومی با سرعت زیادی تکامل یافته است – عمدتاً به لطف حضور همه جانبه رسانه های اجتماعی و جامعه شبکه ای.

در اینجا چهار راه وجود دارد که فناوری روابط عمومی را تغییر می‌دهد. اطلاعات بزرگ اصطلاح “داده های بزرگ” به مجموعه های بزرگ و متنوعی از داده ها اشاره دارد که فقط می توانند به طور موثر به صورت دیجیتالی جمع آوری و تجزیه و تحلیل شوند. مجموعه داده های بزرگ در دوره های زمانی طولانی ایجاد می شوند و می توانند شامل عواملی مانند تاریخچه خرید مشتری، استفاده از اینترنت و نوسانات بازار باشند. در روابط عمومی، داده های بزرگ در واقع بسیار مفید هستند. تجزیه و تحلیل کلان داده ها به متخصصان روابط عمومی اجازه می دهد تا روندهای بلندمدت بازار را درک کنند تا بتوانند به طور موثر تحولات آینده را پیش بینی کنند. این پیش بینی دقیق به این معنی است که برنامه ریزی استراتژی روابط عمومی بهتر می تواند انجام شود. دیده شدن بخش بزرگی از استراتژی روابط عمومی همیشه در وهله اول به دیده شدن توجه داشته است. این امر شامل استفاده از بازاریابی سنتی و تاکتیک های روابط رسانه ای می شد. با این حال، پارادایم تغییر کرده است. حجم عظیمی از آگاهی از برند به صورت آنلاین توسعه یافته است. سایت هایی مانند گوگل حجم زیادی از ترافیک را به سایت ها هدایت می کنند و رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو بسیار مهم است. فرآیندهایی که برای افزایش رتبه صفحه یک سایت استفاده می شوند، در مجموع به عنوان بهینه سازی موتورهای جستجو شناخته می شوند. شرکت های تخصصی مانند Stryde به متخصصان روابط عمومی و بازاریابی کمک می کنند تا بهترین عملکرد اینترنت را برای مشتریان ارائه دهند. آنها این کار را با بهینه سازی سایت های مشتری برای مشاهده موبایل، تحقیق و پیاده سازی استراتژی های کلمات کلیدی و قالب بندی وب سایت ها برای بارگذاری سریع انجام می دهند. همه این عوامل بر رتبه بندی موتورهای جستجو تاثیر می گذارد. ظهور اینفلوئنسر این روزها، اینفلوئنسرها سخنان کلیدی برای شرکت هایی هستند که به دنبال بهبود روابط عمومی یا بازاریابی کالاها و خدمات خود هستند. اینفلوئنسرها از محبوبیت رسانه های اجتماعی خارج شده اند. این چهره ها شخصیت های اینترنتی خودآموزی هستند که اغلب رابطه بسیار نزدیکی با بینندگان خود دارند. به دلیل این رابطه نزدیک، آنها می توانند به مخاطبانی دسترسی پیدا کنند که از درک روش های سنتی روابط عمومی خارج هستند. حمایت از اینفلوئنسرها یا تبدیل آنها به سفیران برای یک نام تجاری ثابت شده است که یک حرکت بسیار سودآور است – که ممکن است توضیح دهد که چرا اینفلوئنسر مارکتینگ و صنعت روابط عمومی بسیار گسترده است. چالش های کنترل بحران همه متخصصان روابط عمومی اهمیت واکنش به یک بحران را قبل از تبدیل شدن به یک فاجعه می دانند. بلایای روابط عمومی می تواند به اعتبار یک شرکت آسیب جدی وارد کند و هر کار خوبی را که تیم روابط عمومی برای اطمینان از وجهه آنها انجام داده است خنثی کند. بدترین بلایای روابط عمومی بدنام شده است. به‌ویژه دو پیشرفت فناوری، مهار بحران‌های روابط عمومی را در دنیای مدرن بسیار سخت‌تر کرده است. ظهور رسانه های اجتماعی به این معنی است که بلایا می توانند به سرعت در سراسر جهان از کنترل خارج شوند – که اغلب مورد توجه شرکت های رسانه های سنتی قرار می گیرد. تقریباً فراگیر بودن فناوری تلفن همراه به این معنی است که تقریباً هیچ مانعی برای گسترش تبلیغات بد وجود ندارد. متخصصان روابط عمومی باید سریعتر از همیشه به فجایع روابط عمومی واکنش نشان دهند و آنها را از بین ببرند – همه اینها به لطف تغییرات در فناوری است. به روز رسانی روابط عمومی روزانه اخبار، نظرات و تحلیل های ضروری صنعت روابط عمومی روزانه به صندوق ورودی شما ارسال می شود. استیو کانوی استیو کانوی استیو کانوی یک متخصص بازاریابی محتوا و متخصص بازاریابی داخلی است. پیش از این، استیو به عنوان مدیر بازاریابی برای یک استارت آپ نرم افزار فناوری کار می کرد. او مشتاق کشف نرم‌افزار جدیدی است که تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال او را که قبلاً به‌خوبی تکمیل شده بود، پیش می‌برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.