تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 مرداد 1400 - 11:37
کد خبر : 74466

۲۰ دلال در بازار قیمت سیمان را تعیین می‌کنند!

۲۰ دلال در بازار قیمت سیمان را تعیین می‌کنند!

ارمان شرق-نماینده مردم «اردبیل، سرعین، نیر و نمین» در مجلس تصریح کرد: تولید سیمان بیش از نیاز داخلی است و مشخص نیست چرا سیمان گران می‌شود، اما مطابق با اظهارات مسئولان ذیربط ۲۰ نفر دلال در بازار قیمت سیمان را تعیین می‌کنند.

روایت نماینده اردبیل از ۲۰ دلالی که بازار سیمان را مدیریت می‌کنند
نماینده مردم «اردبیل، سرعین، نیر و نمین» در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید سیمان بیش از نیاز داخلی است و مشخص نیست چرا سیمان گران می‌شود، اما مطابق با اظهارات مسئولان ذیربط ۲۰ نفر دلال در بازار قیمت سیمان را تعیین می‌کنند.
خبرگزاری میزان – صدیف بدری طی تذکری شفاهی در صحن مجلس با انتقاد از گرانی‌های اخیر، گفت: هر روز شاهد افزایش قیمت کالا‌های اساسی هستیم و گرانی‌ها به سیمان و میلگرد هم رسیده است.

وی با بیان اینکه قیمت سیمان به کیسه‌ای بیش از ۱۰۰ هزار تومان رسیده است،بیان داشت: گرانی قیمت سیمان باید در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

نماینده مردم «اردبیل، سرعین، نیر و نمین» در مجلس تصریح کرد: تولید سیمان بیش از نیاز داخلی است و مشخص نیست چرا سیمان گران می‌شود، اما مطابق با اظهارات مسئولان ذیربط ۲۰ نفر دلال در بازار قیمت سیمان را تعیین می‌کنند.

بدری در ادامه با تأکید بر ضرورت حل مشکل آب کشور بیان داشت: ممکن است مسائل خوزستان در استان‌های دیگر نیز اتفاق بیفتد و بر این اساس باید فکر جدی برای حل مشکل آب کرد.

وی گفت: لازم است مرکز پژوهش‌های مجلس با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و کمک از کارشناسان داخلی، مطالعات دقیقی در این باره داشته باشد و مسئله انتقال آب از دریای خزر به دریای عمان و خلیج فارس با احداث کانال ویژه مورد ارزیابی جدی قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.