تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1402 - 7:21
کد خبر : 133227

یکصد میلیارد؛ هزینه حفظ بوشهری‌ها

یکصد میلیارد؛ هزینه حفظ بوشهری‌ها

آرمان شرق-گروه ورزش:مهدی قائدی و محمد محبی ملی‌پوشان فصل گذشته آبی‌ها تحت قرارداد باشگاه خارجی هستند. با این اوصاف استقلال برای ادامه همکاری با آنها ناچار به دریافت رضایت‌نامه است. نکته سخت ماجرا مبلغ رضایت‌نامه این دو بازیکن است که روی هم حدود ۱۰۰میلیارد تومان هزینه در پی دارد.

یکصد میلیارد؛ هزینه حفظ بوشهری‌ها

دنیای اقتصاد: یکی از چالش‌های بزرگ استقلال برای فصل آینده، حفظ زوج بوشهری ساختار تهاجمی این تیم یعنی مهدی قائدی و محمد محبی است.
هر دو بازیکن با باشگاه‌های خارجی قرارداد دارند؛ قائدی با الاهلی امارات و محبی با سانتاکلارا پرتغال. حالا «ایسنا» از هزینه بالای دریافت رضایت‌نامه این دو بازیکن و حفظ آنها خبر داده است: «موضوع دیگر مشکل حضور دو بازیکن تاثیرگذار این باشگاه است؛ مهدی قائدی و محمد محبی ملی‌پوشان فصل گذشته آبی‌ها تحت قرارداد باشگاه خارجی هستند. با این اوصاف استقلال برای ادامه همکاری با آنها ناچار به دریافت رضایت‌نامه است. نکته سخت ماجرا مبلغ رضایت‌نامه این دو بازیکن است که روی هم حدود ۱۰۰میلیارد تومان هزینه در پی دارد.کوین یامگا هم اگرچه با استقلال یک سال دیگر قرارداد دارد، اما هنوز تکلیف ادامه همکاری او با این تیم مشخص نیست. تجربه خارجی‌های قبلی لیگ نشان داده تا زمان حضور این بازیکنان در تمرین هر احتمالی وجود دارد.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.