تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 - 16:16
کد خبر : 34427

موضع گیری سوریه در قبال تحریم های جدید آمریکا

آرمان شرق:دمشق سیاست خصمانه آمریکا در از سرگیری تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را به شدت محکوم می‌کند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، یک منبع در وزارت خارجه سوریه به خبرگزاری رسمی این کشور (سانا) اعلام کرد، جمهوری عربی سوریه تصمیم خصمانه آمریکا مبنی بر از سرگیری تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را به شدت محکوم می‌کند.

آرمان شرق:دمشق سیاست خصمانه آمریکا در از سرگیری تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را به شدت محکوم می‌کند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، یک منبع در وزارت خارجه سوریه به خبرگزاری رسمی این کشور (سانا) اعلام کرد، جمهوری عربی سوریه تصمیم خصمانه آمریکا مبنی بر از سرگیری تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را به شدت محکوم می‌کند.

این منبع تأکید کرد که این اقدام‌های «یک‌جانبه و غیر قانونی به موجب حقوق بین‌الملل صورت گرفت تا تأکیدی بر سیاست‌های سلطه‌طلبانه دولت آمریکا باشد».

این منبع افزود، دولت آمریکا با خروج از توافق هسته‌ای با ایران (برجام)، اعتبار خود را در جامعه جهانی از دست داده و حتی از سوی هم‌پیمانانش مورد انتقاد قرار گرفته است.

این مقام دولتی سوریه در پایان گفت: «جمهوری عربی سوریه در مقابله با سیاست‌های خصمانه دولت آمریکا با جمهوری اسلامی ایران ابراز همبستگی می‌کند و اطمینان دارد که رهبری، دولت و ملت ایران خواهند توانست بر پیامدهای این اقدام آمریکا فائق آیند».

دور جدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران که در ماه می گذشته توسط «دونالد ترامپ» امضا شده بود، از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح امروز به وقت تهران وارد مرحله اجرایی شده است.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.