تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 7:59
کد خبر : 140000

یازده بمب پرسپولیس برای برد الدحیل

یازده بمب پرسپولیس برای برد الدحیل

آرمان شرق-گروه ورزش:یکی دیگر از نکات این بازی حضور نبیل باهویی در فهرست سرخپوشان است. او قبل از بازی با النصر به تهران آمد اما سرماخوردگی موجب شد تا این بازیکن نتواند در این بازی سرخپوشان را همراهی کند. با این حال او مقابل الدحیل این شانس را دارد تا برای نخستین بار برای پرسپولیس به میدان برود و خودی نشان دهد. با این حال حضور او در ترکیب اصلی امکان پذیر نیست و این بازیکن به عنوان جایگزین نخستین حضور در ترکیب پرسپولیس را تجربه خواهد کرد.

یازده بمب پرسپولیس برای برد الدحیل

ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی خود را برای رویارویی با الدحیل آماده می‌کند که ترکیب نهایی سرخپوشان فرق چندانی با بازی قبلی این تیم نخواهد داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه میهمان الدحیل قطر خواهد بود.

این در حالی است که سرخپوشان بازی نخست خود را در این رقابت‌ها با باخت خانگی مقابل النصر با نتیجه دو بر صفر واگذار کردند. از طرفی الدحیل هم کار خود را با تساوی بدون گل مقابل استقلال تاجیکستان آغاز کرد.

تیم فوتبال النصر عربستان با حضور چهره‌هایی چون کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی، سادیو مانه، بروزوویچ، لاپورت، اوتاویو، الکس تیس، اندرسون تالیسکا به طور حتم شانس اول صعود محسوب می‌شود و جنگ بعدی صعود بین پرسپولیس و الدحیل است.

الدحیل با ستاره‌هایی چون فیلیپ کوتینیو ستاره سابق لیورپول، بارسلونا، بایرن مونیخ، مایکل اولونگا ستاره کنیایی و با هدایت اسطوره فوتبال آرژانتین یعنی هرنان کرسپو دنبال این است تا بتواند به دور بعدی راه پیدا کند اما باید در این رقابت از سد پرسپولیس بگذرد.

به همین خاطر امتیازات این مسابقه برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. سرخپوشان حالا در دوحه به دنبال این هستند تا نخستین امتیازات خود را در این دیدار به دست بیاورند.

یحیی گل‌محمدی سه روز زودتر تیمش را به دوحه برد تا بازیکنانش با شرایط آب و هوایی تطبیق پیدا کنند که در روز بازی مشکلی از این نظر نداشته باشند و بهترین برنامه آماده‌سازی را برای این دیدار حساس داشته باشند.

این در حالی است که سه بازیکن پرسپولیس پس از دیدار این تیم مقابل النصر به هانگژو رفتند تا تیم امید را در مسابقات آسیایی همراهی کنند و حالا مهدی احمدی، یاسین سلمانی و محمد عمری به دوحه برگشتند تا در خدمت سرخ‌پوشان باشند.

پرسپولیس همچنین برای این جدال سه بازیکن مصدوم داشت. مهدی ترابی، وحید امیری و دانیال اسماعیلی‌فر نفراتی هستند که در روزهای اخیر همزمان با تمرینات فنی، برنامه درمانی را هم پشت سر گذاشتند تا برای این جدال آماده شوند. اسماعیلی فر چند روزی است که به تمرینات تیمی پیوسته و وحید امیری و مهدی ترابی از روز قبل در دوحه کار خود را با تیم آغاز کردند و در بیشتر برنامه های تیمی حضور داشتند تا کادرفنی را برای این دیدار امیدوار کنند.

میلاد سرلک نیز در دیدار برابر النصر با دو کارت زردی که گرفت، از زمین بازی اخراج شد تا گل‌محمدی به فکر یک جایگزین در پست هافبک دفاعی باشد. اگر یحیی بخواهد بازی را دفاعی شروع کند، به احتمال زیاد سینا اسدبیگی جایگزین سرلک شود و اگر او بخواهد بازی را تهاجمی شروع کند، سروش رفیعی بهترین گزینه برای او در ترکیب است. احتمال اینکه پرسپولیس در این دیدار خارج از خانه، کار را دفاعی آغاز کند بیشتر است.

همچنین محمد عمری هم که در هانگژو دچار افت فشار شده بود و در بیمارستان بستری شده بود، وضعیتش توسط کادر پزشکی بررسی و مشخص شد که مشکلی برای همراهی تیم در این بازی ندارد.

یکی دیگر از نکات این بازی حضور نبیل باهویی در فهرست سرخپوشان است. او قبل از بازی با النصر به تهران آمد اما سرماخوردگی موجب شد تا این بازیکن نتواند در این بازی سرخپوشان را همراهی کند. با این حال او مقابل الدحیل این شانس را دارد تا برای نخستین بار برای پرسپولیس به میدان برود و خودی نشان دهد. با این حال حضور او در ترکیب اصلی امکان پذیر نیست و این بازیکن به عنوان جایگزین نخستین حضور در ترکیب پرسپولیس را تجربه خواهد کرد.

با توجه به شرایط فعلی به نظر نمی‌رسد که ترکیب سرخپوشان برای این بازی با مسابقه قبل دستخوش تغییر شود.

ترکیب پرسپولیس به شرح زیر است:

دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند

مدافعان: محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پور علی گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر

هافبک‌ها: سینا اسدبیگی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، سعید صادقی

مهاجمان: شهاب زاهدی، وحید امیری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.