تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1402 - 7:29
کد خبر : 142839

گل‌محمدی درچه صورت به دردسرمی‌افتد؟

گل‌محمدی درچه صورت به دردسرمی‌افتد؟

آرمان شرق-گروه ورزش:کارشناس فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به کمبودهایی که در این تیم وجود دارد گفت: اگر پرسپولیس برای نیم فصل دوم تقویت نشود و برخی ضعف‌هایش پوشش داده نشود، گل‌محمدی به دردسر خواهد افتاد.

گل‌محمدی درچه صورت به دردسرمی‌افتد؟

گل‌محمدی درچه صورت به دردسرمی‌افتد/نقش یک بازیکن در شکست پرسپولیس

کارشناس فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به کمبودهایی که در این تیم وجود دارد گفت: اگر پرسپولیس برای نیم فصل دوم تقویت نشود و برخی ضعف‌هایش پوشش داده نشود، گل‌محمدی به دردسر خواهد افتاد.

مهر: در خصوص دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که با شکست یک بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی همراه بود، اظهار داشت: در نیمه اول بازی خوبی را شاهد نبودیم و هیچ بار فنی نداشت و به نظر می‌آمد که هر دو مربی برنامه‌های خود را برای نیمه دوم گذاشته اند. در نیمه دوم بازی متفاوتی را نسبت به نیمه اول تماشا کردیم و سپاهان توانست برتری خود را به پرسپولیس دیکته کند.

وی ادامه داد: سپاهان در نیمه دوم بسیار بهتر از پرسپولیس بود و با تعویض‌هایی که مورایس انجام داد باعث شد تا شاگردان گل محمدی کاملاً فاز دفاعی بگیرند و نتوانند موقعیت خاصی را روی دروازه سپاهان داشته باشند. با آمدن شهریار مغانلو قدرت خط حمله سپاهان افزایش یافت و چند موقعیت ۱۰۰ درصد گل را از دست دادند و به نظرم خط دفاع و دروازه بان پرسپولیس به خوبی توانست جلوی حملات پر تعداد سپاهان بایستد.

کلهر افزود: محمدجواد حسین نژاد یکی از ستاره‌های بازی بود، این بازیکن با اینکه سن کمی دارد اما به خوبی نیمه میانی زمین را برای سپاهان کنترل کرد و با موقعیتی که پشت محوطه جریمه به وجود آورد، زمینه ساز گل پیروزی بخش تیمش بود و رضا اسدی هم که از قابلیت شوت زنی از راه دور برخورد دار است توانست به زیبایی دروازه بیرانوند را باز کند.

گل‌محمدی درچه صورت به دردسرمی‌افتد/نقش یک بازیکن در شکست پرسپولیس

پیشکشوت پرسپولیس خاطر نشان کرد: در مجموع در نیمه دوم بازی به مراتب زیباتری را نسبت به نیمه اول هواداران دو تیم تماشا کردند و هر دو تیم برای کسب پیروزی وارد زمین شده بودند اما از آنجا که سپاهان دارای بازیکنان پر مهره‌ای است توانست این بازی بزرگ را با پیروزی پشت سر بگذارد.

کارشناس فوتبال در خصوص خط حمله پرسپولیس گفت: پرسپولیس در خط حمله بسیار ضعف داد و بازیکنانی که در این پست هستند نمی توانند از موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرند. پرسپولیس دیدارهای سختی را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باید تجربه کند و اگر در نیم فصل تقویت نشود یحیی گل محمدی کار بسیار دشواری را خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.