تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1402 - 17:14
کد خبر : 149812

گزارش نهایی نا آرامی های ۱۴۰۱ به زودی منتشر می شود

گزارش نهایی نا آرامی های ۱۴۰۱ به زودی منتشر می شود

آرمان شرق-گروه سیاست:رئیس کمیته ویژه خاطرنشان کرد: خلاصه مهم و موثری از گزارش ارائه شده به رئیس جمهور، طی روزهای آینده به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

گزارش نهایی نا آرامی های ۱۴۰۱ به زودی منتشر می شود

آرمان امروز: بنابر اعلام دبیرخانه کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ ، «حسین مظفر»، رئیس این کمیته از ارسال گزارش نهایی کمیته ویژه بررسی ناآرامی های سال ۱۴۰۱، به رئیس جمهور ایران در روز جاری خبر داد.

مظفر اعلام کرد: این گزارش در راستای اجرای مأموریت‌ها و وظایف محوله از سوی رئیس جمهور به کمیته تنظیم شده و ضمن بررسی عوامل مختلف موثر بر شکل‌گیری و توسعه ناآرامی های سال گذشته و همچنین اقدامات لازم در جهت مسئولیت پذیری نظام جمهوری اسلامی ایران در پیگیری حقوق شهروندان و نیروهای مجری قانون، حاوی برخی توصیه‌ها و پیشنهادها نیز می باشد.

رئیس کمیته ویژه خاطرنشان کرد: خلاصه مهم و موثری از گزارش ارائه شده به رئیس جمهور، طی روزهای آینده به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

لازم به ذکر است که کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ با حکم رئیس‌جمهور، اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ برای بررسی ابعاد حوادث سال گذشته تشکیل شد که بررسی جامع و متقن ابعاد مختلف ناآرامی‌های پاییز سال ۱۴۰۱ از طریق دریافت گزارش‌های دستگاه‌های مسئول و گزارش‌های مردمی و اصحاب رسانه و … بر عهده دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.