تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آبان 1402 - 6:55
کد خبر : 142471

ژن “خدمت” در فوتبال ایران؛ پدر و سایر بستگان!

ژن “خدمت” در فوتبال ایران؛ پدر و سایر بستگان!

آرمان شرق-گروه ورزش: بعد از حضور خانوادگی در هیات فوتبال تهران حالا نوبت به کمیته داوران رسیده که اقوام خداداد افشاریان در آن به مناصب گوناگون برسند.

ژن “خدمت” در فوتبال ایران؛ پدر و سایر بستگان!

جی پلاس، برادران مهدوی کیا، کریمی، دایی، مظلومی، پیروانی، مجیدی، دوقلوهای محمدی، عابدزاده پدر و پسر و  … از جمله فوتبالی هایی هستند که حضور در مستطیل سبز را خانوادگی تجربه کردند اما فوتبال ایران بستگانی را هم به خود دیده که توانستند از سر یک سفره پا به مدیریت فوتبال بگذارند.

سال ۹۹ حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال تهران شد. در کنار او پسرش معراج هم به هیات آمد و تقریبا همه کاره شد! او که به گفته پدرش به خاطر خوش تیپ بودن در تمام پخش زنده ها حضور داشت چند پُست را در اختیار گرفت. مدیر ویژن، مسوول برگزاری مسابقات، مدیر رسانه ای هیات فوتبال، مدیر امور اداری، مسوول سامانه نقل و انتقالات و … از جمله مناصب معراج بود!

شیرازی نه فقط پسرش بلکه خواهر، دختر و داماد (تیم پزشکی)، باجناق برادر  (کمیته انضباطی) و برادر همسرش را هم به هیات آورده بود و در مقابل انتقادات نسبت به این اقداماتش گفت: مگر هر کسی که با من فامیل است نباید در هیات فوتبال استان تهران باشد؟

اما این حضور خانوادگی فقط به خانواده شیرازی منتهی نشده و حالا نوبت به خداداد افشاریان رسیده است.

پوریا افشاریان پسر، روح الله شریفی داماد، حمیدرضا افشون برادر زن برادر در کمیته داوران حاضر هستند. اما رسانه ها گزارش دادند راحیل افشاریان دختر او نیز در کلاس های داوری فوتبال زنان شرکت کرده و احتمالا بعد از گرفتن مدرک یک صندلی کمیته هم به او می رسد!

نکته جالب توجه اینکه در هر دو مورد افشاریان و شیرازی معتقد هستند که همه این افراد با شایستگی در منصب مورد نظر قرار داده شدند اما مشخص نیست اگر آن ها تصمیم گیرنده نبودند بازهم اقوام شان می توانستند به چنین جایگاهی برسند یا بند “پ” به کمک آن ها آمده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.