تاریخ انتشار : جمعه 26 آبان 1402 - 7:42
کد خبر : 143053

چهارمین رکوردشکنی روزانه تولید میلگرد در فولاد خراسان

چهارمین رکوردشکنی روزانه تولید میلگرد در فولاد خراسان

آرمان شرق-گروه اقتصاد:در حالی که رکورد روزانه قبلی نوردکاران فولاد خراسان روز ۱۵ آبان در تولید مقطع ۲۵ میلیمتر رقم خورده بود، نیروهای پرتلاش واحد نورد این مجتمع روز سه‌شنبه موفق به ثبت رکورد تولید ۲ هزار و ۳۸۰ تن میلگرد با مقطع ۱۶ شدند.

چهارمین رکوردشکنی روزانه تولید میلگرد در فولاد خراسان

یک‌ هفته پس از ثبت نصاب پیشین، کارکنان پرتلاش واحد نورد فولاد خراسان، یک بار دیگر رکورد «تولید روزانه» محصول نهایی (میلگرد) را (این بار در تولید مقطع ۱۶ میلیمتر) در روز سه‌شنبه ۲۳ آبان‌ماه شکستند.

در حالی که رکورد روزانه قبلی نوردکاران فولاد خراسان روز ۱۵ آبان در تولید مقطع ۲۵ میلیمتر رقم خورده بود، نیروهای پرتلاش واحد نورد این مجتمع روز سه‌شنبه موفق به ثبت رکورد تولید ۲ هزار و ۳۸۰ تن میلگرد با مقطع ۱۶ شدند.

در این پیوند، معاون بهره‌برداری مجتمع فولاد خراسان شکستن این رکورد روزانه را بیش از هر چیز ناشی از حمایت‌های مدیریت عالی شرکت، انگیزه، توانمندی و تعهد کارکنان و پشتیبانی و تامین مناسب و به موقع ملزومات تولید دانست.

فضیلتی با بیان این که رکورد پیشین تولید روزانه میلگرد ۱۶ میلیمتر، ۴۸ تن ارتقا یافته افزود: این موفقیت در حالی رقم خورد که آخرین رکورد ثبت شده از تولید روزانه این محصول، با ۲ هزار و ۳۳۲ تن، در اسفند سال ۱۳۹۱ ثبت شده بود.

فضیلتی، ضمن تبریک این موفقیت در سال مزین به عنوان «رشد تولید»، از حمایت‌های مهندس جوان‌بخت (مدیرعامل شرکت) و تلاش همه همکاران بهره برداری و پشتیبانی و نیز پیمانکاران مجموعه قدردانی کرد و این موفقیت‌ را به ویژه به تلاشگران واحد نورد فولاد خراسان تبریک گفت.

وی با اشاره به شرایط بسیار مساعد حاکم بر تامین مواد اولیه، ملزومات تولید و انگیزه‌ و روحیه‌ منابع انسانی شرکت ابراز امیدواری کرد که روند رو به رشد تولید در ماه‌های آتی‌ همچنان استمرار یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.